nare ervaring cb!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by stefanygreat, Aug 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stefanygreat

Nov 9, 2007
    86
    0
    0
    Hey! Sorry maar moet ff mijn verhaal kwijt hiero. Gister naar het cb geweest. Ten 1e een uur zitten wachten. toen we eindelijk aan de beurt waren, was de 'arts' - want ze kwam niet kundig over- erg gehaast en chaotisch. Ze nam nauwelijks tijd voor mij en mijn zoontje en trok en sjorde aan zijn ledemaatjes. Daarna moest hij ook nog twee prikken... Het ergste vond ik toen ze net aan mijn zoontjes balletjes had gezeten om vervolgens zonder haar handen te wassen de spuiten klaar ging maken! :confused: Ik durfde hier op dat moment niets van te zeggen.
    Toen mijn zoontje ontroostbaar was na de prikjes en ik hem wilde troosten, werd mij dringend verzocht om 'dat toch maar in de wachtruimte te gaan doen' want ze had nog meer te doen. Na já! Ik helemaal verontwaardigd naar huis en later dacht ik er nog eens beter over na en het zit me toch helemaal niet lekker. Het was trouwens een vervangend arts... Ik heb trouwens wel gebeld naar het cb en de wijkverplk zou het er met haar over hebben. Nou ja het is gebeurd maar ik ben benieuwd wie nog meer nare ervaringen hebben en wat je dan op dat moment het beste kan doen.
    Sorry voor het lange verhaal...

Groetjes, Steef

2. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Jeetje wat vervelend voor je! Kan me voorstellen dat het je niet helemaal lekker zit! Ook belachelijk dat je niet de kans kreeg om hem lekker te knuffelen na zn prikjes.
    Ik heb gelukkig alleen maar goede ervaringen met het cb..althans, met de arts (zo'n lieve vrouw) en de controles dan he..want voor de rest gaat alles wat ze zeggen over wat ik met Jaslynn zou moeten doen het ene oor in en het andere gauw weer uit en dan met name wat de wijkverpleegkundige zegt. Dit omdat ik in het begin bv bleef volhouden dat ik geen melk meer had en zij bleven volhouden dat ik het maar gewoon moest proberen. Geolg daarvan was dat ik met een hongerige baby zat en mijn baby met een gefrustreerde moeder. Ik had nl gelijk, hlemaal leeg.
    De druppel was echter toen ik met een baby zat die 24 uur per dag huilde omdat ze zoveel krampjes had.
    Ik zei dan ook dat ik heel sterk het gevoel had dat het door de voeding kwam maar dat was onzin volgens hun want Friso hypoallergeen (dat kreeg ze toen) was nl de beste voeding die ze maar kon krijgen en ik moest er vooral niet mee stoppen want dat wilde ik mn baby toch niet aandoen?. Nou ben ik gelukkig lekker eigenwijs en ben toen dus wel overgestapt op nutrilon standaard en vanaf die dag is ze krampvrij en lacht ze de hele dag. Geloof niet dat dat toeval was :D
    Maar goed, dat was mijn ervaring ;)

Wel heel goed van je dat je het iig hebt aangegeven!

Groetjes Jessy

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ja ik heb bijna hetzelgde meegemaakt,.
    Had ook een uur zitten wachten, ging ze daarna aan hem zitten frotten en dat was het dan.
    Geen tijd gehad voor vragen, ze bonjourde me gewoon weer buiten.
    Achteraf blijkt dat ze geconstateerd had dat Justin een dubbele bilplooi heeft, dat schijnt te kunnen wijzen op een heupafwijking. dat had ze niet gezegd dus ik schrok me rot toen ik bij de wijkverpleegkundige kwam, die is overigens wel heel aardig....

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    ik zou niet alleen een telefoontje maar ook een klachtenbrief schrijven.... dan moeten ze het er wel over hebben met teamleider erbij enzo...

(heb ik ook gedaan... enneh ik word opeens heel anders behandeld daar ;) dus zal wel een aantekening in het dossier staan dat ik een kritische ouder ben ofzo... maar ja, "lang leve het cb"... je moet nog jaren met ze mee

Gewoon zeggen wat je ervan vindt.

Ik vind het echt zo jammer, dat door naar mijn gevoel minder gemotiveerd cb-personeel het hele preventieve gezondheidsysteem zo negatief in de picture gezet wordt.

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    goh wat een raar gedrag zeg ik zou hier zeker wat mee doen
    in ieder geval dat ze er van op de hoogte zijn hoe die vervangende arts is

hier gaat het er gelukkig heel anders aan toe
    nooit wachttijden ben altijd direct aan de beurt en ze gaan heel lief en geduldig met de kids om

Share This Page