Hoi, Ik ben nu bijna een maand geleden bevallen van mijn zoontje, en vloei al meer als een week niet meer, dus vriendlief en ik dachten whiii het kan wel weer haha. Maar nu had ik na de seks toch wel wat bloedverlies. Heb geen pijn gehad, op een heel klein beetje bij een bepaald standje na. Hebben meer meiden dit gehad en is dit normaal, of hadden we eigenlijk te vroeg gejuichd?
Hey meid, allereerst van harte met jullie zoontje! (we schreven nog samen in bepaalde topics in 'de bevalling' gedeelte haha, het wilde niet echt doorzetten bij jou toen) Wij hebben seks gehad 2 weken & 6 dagen ná de bevalling. Om even precies te zijn. Ook ik vloei niet meer en de seks deed geen pijn. Na de seks voelde ik het wel een beetje branden daaronder, maar dat had ik voor de bevalling ook regelmatig. Bloeden heb ik niet echt gedaan, maar wel ineens wat meer rozige/oranje waterige afscheiding erna. Dus niet zo rood als bloed. Misschien is het, zoals tijdens de zwangerschap, daarbinnen nog zo goed doorbloed (of gezwollen??) dat het sneller bloedt? Maar als je verder geen last hebt.....
Hey jij ook gefeliciteerd met je zoontje Ja dat zou best kunnen dat het met doorbloeding te maken heeft. heb er nl geen last meer van gehad.