Na jaren een goed en gezond gebit, kwam er vorige week een slechte zin uit de mond van de tandarts....(wat ik liever niet had willen horen ) je hebt een gaatje! Nu wou de tandarts eerst aankomende maandag boren, maar nu heb ik sinds vanochtend zo'n kiespijn dat ik straks (als vriend thuis is) ga bellen voor een eerdere afspraak... Maar wat zouden jullie doen? Met verdoving of zonder?
Waarom zou je zonder verdoving willen? Mijn verstandskiezen zijn laatst verwijderd, en de verdoving zetten deed echt geen pijn.
Omdat ik zeer slechte ervaringen heb met verdoving zetten... zo erg dat ik 1 week lang mijn mond niet meer open kreeg...
Als je een bikkel bent doe je zonder, je kan ook vragen of die erg diep moet boren, alst maar oppervlakkig is dan zou ik t eigenlijk ook wel laten verdoven!! Liever even een half verdoofde mond dan dat rot gevoel, ik vind het al erg zat dat ik het dan moet horen! Succes ermee!
Ik heb elke keer als ik naar de tandarts ga een gaatje.. Heb gewoon een slecht gebit.. Helaas.. Erg snel gaatjes Maar ik neem altijd zonder verdoving. Met een spuit komen ze er niet in !!! En ik vind het altijd erg meevallen. Tuurlijk doet het soms ff zeer maar daarna heb je lekker nergens last van !
Je kunt natuurlijk ook proberen zonder, en mocht t te pijnlijk zijn alsnog een verdoving nemen... Maar ik zou t echt niet durven!
Heb ik de laatste keer ook gedaan: klein gaatje, dus zonder verdoving geprobeerd. Moest het niet meer gaan, kon de verdoving alsnog, maar het was uiteindelijk niet nodig. Dus ook geen kwijlbekje achteraf bij het drinken
Sinds ik een keer met verdoving het laten doen, doe ik nooit meer zonder verdoving, wat een verschil! Die spuitje stelt niks voor..
Hier ook altijd zonder verdoving. Het is geen fijn gevoel maar het valt eigenlijk achteraf in mijn geval altijd wel mee. En zolang is tie meestal niet bezig paar minuten ( die wel uren lijken maar ok). En met verdoving zit je vaak poos met z'n rot gevoel in je mond. Maar het is natuurlijk ieder voor zich wat ie fijner vind.
De laatste keer dat ik een gaatje had, heb ik een verdoving gehad, maar het was daarna nog steeds een hel, en het duurde ook nog eens bijna 2 uur.. Het was zo erg, dat ik daarna nooit meer bij de tandarts ben geweest
Als het niet heel diep is, zou ik het zonder doen, als het wel echt diep is.. dan is het best pijnlijk (heb het een keer gedaan..) Maar jah, ik vind een verdoving helemaal niks, nu is het klaar als het klaar is. Sterkte!
Verdoven, als je dat niet doet durf je nooit weer te boren .. Oeh wat is dat een rot gevoel als ze die zenuw raken (krimpt ff inelkaar) .
Pfff kan vrijdag pas terecht, dus dat word flink op de kiezen bijten en een doos paracetamol klaar zetten
Heb gezegd dat ik echt pijn heb etc, maar het kon echt niet eerder.. ze vonden het niet spoed genoeg..
Dan bel je vanavond toch een andere tandarts ? De dienstdoende, je bent gek als je blijft lopen, je moet het dan eerst zelf betalen maar die nota kan je ok op sturen naar je zorg verzekeraar.
Misschien slaan de paracetamol straks aan en anders rijd ik er morgen gewoon heen, en dan zorgen ze maar dat ik geholpen word...
absoluut voor verdoving! ik vind geboor ZO erg! brrrrr maarja, dat mag nu niet meer (verdoven) net nu ik ook kiespijn heb, boeh! succes ermee, ik hoop dat t meevalt!