Heb me vandaag hier aangemeld. En vraag me zo af: zou het nu wel of toch niet. Ben sinds mijn 2e kindje nog niet ongi geweest. Dus ik weet niet of die uitblijft of niet. En durf niet op m'n eigen lichaam te vertrouwen. Ik ben blijkbaar vergeetachtig, want heb al twee zwangerschappen achter de rug. Maar nu vraag ik me toch af of ik zw. verschijnselen vertoon of niet. Ik had afgelopen zondag ontzettende krampen in m'n onderbuik en onderrug. Dit was 4 dagen na 'feestje in bed'. Ik verloor een paar dagen voor dat feestje tot paar dagen na feestje wit/ doorzichtig slijm. Af en toe een vlaagje van misselijkheid (maar dat kan nog helemaal niet...) En nu af en toe lage buikpijn en rugpijn. Verder moe, maar dat kan ook van de nachtvoeding zijn. Over een week kan ik testen, maar heeft iemand anders hier ervaring mee? Misschien moet ik wel gewoon ongi worden, maar ben al 3 jaar en 9 maanden niet meer ongi geweest, dus weet het niet meer zo goed... Groetjes klaartje
ik heb zelf nog geen kinderen. maar ben nu zwanger van de eerste. ik zelf had mijn laatste menstruatie in januari van dit jaar gehad. en nu ben ik iets meer als 10 weken zwanger. het kan dus wel.. maar als je als zo lang zonder menstruatie zit,en niet zwanger bent. zou ik als ik jou was wel er na laten kijken. ivm evt cyste verstopte eileider vervroegde overgang of dat er niets aan de hand is. maar dan weet je dat in ieder geval wel zeker
Ben wel bij de huisarts geweest. Die geeft aan dat iedereen anders reageert op 'moedertje natuur'. Ik geef nog borstvoeding en blijkbaar vindt mijn lichaam het nodig lang te wachten met m'n menstruatie. Maar ik vind het wel heel lang.
Je bent dan idd al heel lang niet meer ongesteld geweest zeg! Gebruik je wel anticonceptie dan? (Kan het niet afleiden uit je bericht, vandaar) Ik heb idd ook wel eens gehoord dat je door borstvoeding te geven niet menstrueert. En je schijnt na een zwangerschap nog best lang super vruchtbaar te kunnen zijn. Ik ken meerder vrouwen die na de bevalling weer aan de pil gingen en toch meteen weer zwanger waren.. Succes! X Bloem