Nare gynaecoloog,eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Spitsmuis, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Meen je niet wat een kloot zeg :x
    Onmiddellijk een klacht indienen en blijf erover praten, zodat je het kan verwerken.

Maar even buiten deze situatie, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :)

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Mijn God, meid, dat kán gewoon niet! :$ Of deze vent is compleet incompetent óf dit riekt naar iets van (sexuele) intimidatie. :( Ik heb het ook zojuist aan een vriendin van mij gevraagd die hier nu is, zij is gyneacologe....haar mond viel letterlijk open. Ik zou een uitgebreide schriftelijke klacht indienen en alles gedetaileerd opnoemen en het er niet bij laten zitten. Hufter, bah!

Maak je niet te veel zorgen over wat deze man heeft gezegd, het hartje klopt goed, kans op miskraam is nog maar heel klein. Bovendien zou ik de woorden en het oordeel van zo'n idioot niet serieus nemen! :(

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje meid......dit is absoluut niet normaal!!
    Wat erg dat die lul je eerste speciale echo zo heeft verpest......en hij wist niet eens waar hij moest zijn mat dat ding....jeetje

4. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik heb ook echt nog nooit iets bizars meegemaakt.
    Heel de zwangerschap boeide de gynaecoloog totaal niet leek wel.
    Het leek er meer op dat hij baalde dat het kindje wel goed zat en wel een hartslag heeft.
    Kon er vannacht maar niet van slapen en als ik sliep droomde ik dus steeds dat ik een miskraam had.
    Mijn man is nu nog kwader op die gyn. dan dat hij al was!
    Het erge is dat ik nu gewoon amper durf te genieten van het zwanger zijn.
    Bij elke buikpijn denk ik meteen dat het mis gaat,als ik even geen kwaaltjes heb ben ik er van overtuigd dat het mis gaat.
    Ben zo onzeker nu...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee meid niet doen....alles is toch in orde lieverd...bah bah dat die *** je zo kan laten voelen!!

Ja achteraf wordt je allen maar nog bozer .... ik zou het zeker ook met de gyn bespreken want daar ga je naartoe of heb je een vk?

6. Spitsmuis

Ik moet bij de gynaecoloog blijven ivm zwangerschap van mijn zoontje* die alles behalve goed ging en ze willen het goed in de gaten houden.
    Daarom snap ik o.a. al niet dat die gyn. van gisteren meteen over een miskraam begon.
    Hij had gelezen dat de zwangerschap van mijn zoontje afgebroken moest worden.
    Tenminste,ik had een keus.
    Zwangerschap doorzetten maar de kans dat ons zoontje het zou redden was nihiel. Of hij zou zare lichamelijke problemen kunnen krijgen.
    Of de zwangerschap afbreken.
    We hebben toen besloten geen risico te lopen een dood ziek kindje ter wereld te brengen en hem geen rustig leven te kunnen geven.
    Dus hebben we we zwangerschap laten afbreken,moeilijkste besluit ooit...
    Het was net of die gyn van gisteren daarom zo deed.
    Hij sloeg ook echt compleet om na dat gelezen te hebben...
    Alsof het mijn schuld was dat ons zoontje niet gezond was :(
    Over 2 weken moet ik terug voor weer een echo,bij hem...
    Maandag ga ik bellen dat ik beslist niet meer bij hem terug wil.
    Dat ik weer een echo krijg ik natuurlijk wel heel leuk maar de noodzaak is er niet.
    Hij wil enkel controleren of het kindje wel goed groeit want het zou zomaar kunnen dat dat niet zo zou zijn zei hij.
    Terwijl hij eerst (beteuterd dan wel) zei bij de inwendige echo dat het kindje prima op de goede plek zit en een mooie hartslag heeft.
    Hij kon trouwens ook het kindje niet goed opmeten?:(
    Hij kon er niet goed bij zoals hij dat zei.
    Dus we weten niet eens exact hoe groot het kindje nu is...
    Heb ook sinds die inwendige echo buikpijn.
    Gisteren had ik wat bruin slijm verloren en natuurlijk nog meer paniek.
    Ik had geplast voor moeder voor moeders en wou het in de fles gieten en toen zag ik een bruine sliert:)
    Komt dat van de inwendige echo die hij er nog al hard inpropte?
    Hij raakte ook mijn baarmoedermond,en dat deed PIJN!!!!
    Zou er een adertje of iets kapot zijn gegaan dat ik daarom wat bruin verlies had?
    Ik ben zo onzeker doordat hij het woord miskraam in de mond nam.
    En dan ook nog eens wat bruin verlies...
    Ik wil gewoon genieten van de zwangerschap!
    Maar durf het gewoon niet door gisteren :(

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja kan door de echo komen dat je dat bruinverlies had....;)
    Maar ik zou dus echt niet meer bij die vent willen gaan hoor...kun je geen andere vragen?

8. Spitsmuis

We krijgen. De 2e wcho pas onze vertrouwde eigen gyn.
    Snap ook net waarom san pas...

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Wat een verdrietige ervaring... wat teleurstellend dat de gyn zo met je omgaat. Ik hoopdat je bij een andere gyn een betere ervaring krijgt en dat jullie kindje het goed doet. Sterkte,maar probeer ook te genieten van jullie wondertje

10. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Jeetje, hier schrik ik (alweer) van! Wat een nare verhalen in dit topic! Is de normale procedure niet dat je over een paar weken terug komt en dat ze dan nog eens kijken? En je meteen een curettage door de strot proberen te douwen... Wat zul jij blij zijn dat je bent opgestapt, nu je zwangerschap helemaal goed was en je kindje er is! Ik mag toch wel hopen dat ook jij een klacht hebt ingediend?

@ Spitsmuis: Ja, daar zat ik ook al aan te denken, dat het misschien we met je zoontje* te maken had, maar ik durfde het niet te suggereren want dàt is nog eens extra schandalig! Zelfs al zou deze man tegen zwangerschapsafbreking om welke reden dan ook zijn, dan nog mag hij dit niet laten merken, en al helemaal niet door jou aan te randen met een inwendig echo-attribuut! Bel maandag, eis dat je bij een andere gyn geplaatst wordt, en probeer misschien zelfs eerder een nieuwe echo te krijgen. Als jij een nieuwe echo krijgt bij een lieve, begripvolle gyn, dan denk ik dat je je a. wat meer gerustgesteld voelt en b. de nare ervaring misschien zelfs wat naar de achtergrond verdwijnt.
    En voordat ik het nu alweer vergeet: gefeliciteerd met je zwangerschap! moge het vruchtje in je buik uitgroeien tot een blakend gezonde baby! :)

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik weet werkelijk waar niet wat ik hier lees!! Dat kan toch niet waar zijn!!

Meis toch, wat moet jij je ellendig voelen. Wat een idioot zeg!

Inderdaad maandag meteen bellen, klacht indienen en weigeren nog naar hem doorverwezen te worden. Mafkees!

Sterkte!!

En natuurlijk van harte met jullie zwangerschap!:)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar meid laten we er een mooi topic van maken want :xondanks die zakkenwasser:x heb je wel een goede echo gehad...een mooi kindje met hartje toch:D

Heb je geen foto gekregen?

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Jemig, wat een botte vent zeg! En zo'n inwendige echo hoort niet pijnlijk te zijn. Heb er zelf een keer 1 gehad voor iets anders, had ook een mannelijke gyn, vond hem niet zo subtiel, maar pijn deed het echt niet.
    Ik zou ook een klacht indienen, dit vind ik gewoon patiëntonvriendelijk! Veel suc6 en hoop dat je de volgende keer je kindje wél fatsoenlijk te zien krijgt!

Deel Deze Pagina