morgen eerste inentingen :-(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lara11, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Morgen krijgt Lize haar eerste 2 prikjes. :cry: Ik zie er enorm tegenop! Ik vond de hielprik al nauwelijks te verdragen, kun je nagaan..

Het liefst zou ik het niet willen zien (laf he), maar natuurlijk zal ik er zijn en haar lekker vasthouden. Weten jullie of je je kindje tijdens de prik mag vasthouden?
    En als jullie nog tips hebben om het leed te verzachten...graag!

groet
    Amber

2. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik mocht kiezen of ik Emiel vast wilde houden of dat hij op het bureau lag. Uiteraard heb ik hem vastgehouden met zijn rug naar mij toe. Ik heb mijn pink in zijn mond gedaan om hem te troosten en hem over zijn hoofdje geaaid. Tijdens de prikken was het huilen maar bij het aankleden begon hij al weer te lachen. Succes morgen. Donderdag krijgt Emiel voor de 2e keer z'n prikken.

3. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Bij mij lag ze op het bureau en ik hield haar hand en hoofd vast -> d.w.z. ik aaide over haar bolletje :) . Ik keek zelf niet ... Daarna hield ik haar gelijk tegen mij aan en toen werd het huilen minder. Omdat ze niet zoveel had gegeten heb ik haar daarna aangelegd en toen was het huilen helemaal over :)

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Het zijn maar prikjes hoor... ze hoeft niet naar het slachthuis ;)

Waarschijnlijk zal ze bij het prikken even huilen, gewoon lekker over haar hoofdje aaien en haar daarna meteen oppakken en knuffelen.
    Het is meer schrik dan pijn.
    Thuis lekker aan de borst of een fles en dan zal ze slapen als een blok! (hoop ik voor je.. :D )

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

:D nee, maar waarom voelt het dan wel zo! ;)

6. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik vond en vind het ook nog steeds verschrikkelijk...
    ik houd me meisje wel zelf vast en na de prikjes houdt ik ze stevig tegen me aan en geef haar wel 1000 kusjes :eek:

meestal is ze hier snel weer stil..
    heel veel sterkte..het is nooit leuk als je je kleintje zo moet zien huilen..

7. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Het is zeker niet leuk om te zien dat je kindje even pijn heeft van het prikje. Ik denk gewoon dat het prikje voor 5 minuten vervelend is, maar de ziektes waar ze tegen ingeent worden vele malen erger zijn!

Succes! Achteraf zal het wel meevallen! :D

8. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Simon heeft afgelopen donderdag ook zijn 1e prikjes gehad. Ik heb idd lekker over z'n bolletje geaaid, en het was wel ff huilen toen de prik erin ging. De verpleegkundige heeft wel meteen de beentjes goed gemasseerd, en hij heeft nergens last van gehad! Niet eens extreem veel geslapen, dus het is me hartstikke meegevallen!

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal me er doorheen bijten :)

Deel Deze Pagina