Suiker iets te hoog bij bloedprikken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door sweetdreams, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik kreeg zojuist telefoontje van de VK dat bij de uitslag van het bloedprikken mijn suiker net iets te hoog was. Nu moet ik a.s. vrijdag opnieuw prikken, allleen dan nuchter. Ben hier best beetje van geschrokken. Kan het aan mn ontbijt liggen wat ik gegeten heb voor het bloedprikken?? Weet niet meer wat ik ontbeten heb.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hè meid dat kan zeker. Het kan ook zijn dat je wat suiker nog aan je vingers had zitten.

Ik had dat dus na de kerst 2010 dat viel op zaterdag en zondag en ik had zoveel ijs gegeten:) maandag ochtend moest ik ook op controle hij mag 4.8 zijn ik had 4.9 haha moest toen een dagcurve in het zkh gaan doen. Ochtend nuchter dan na het middag eten en om 17 uur nog een keertje en dat was goed.

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Het was bij het gewone bloedprikken, in mn arm, dus aan mn vingers kan het niet hebben gezeten.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het kan wel aan het ontbijt liggen, en hoelang dat geleden was. Nuchter geeft een betere waarde, dus even afwachten wat daaruit komt.

Ik had 's ochtends ook een te hoge waarde, en overdag juist te laag. Maar dat lag bij mij aan mijn eetpatroon (hoogsuikerig ontbijt, maar rest van de dag te weinig eten)

Deel Deze Pagina