Kleding tips stoere meid gezocht

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door highenergy, 9 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. highenergy

28 jul 2014
    86
    17
    8
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn dochter van 10 jaar is geen meisje meisje, maar een beetje een stoere meid. Ze is niet superslank, maar zeker ook niet dik. Ik ben op zoek naar leuke kleding voor haar, mag best een jurk of rokje zijn, maar niet te meisjesachtig, geen knalrose, niet teveel tierelantijntjes, maar gewoon lekker stoer!

Wie heeft leuke kledingmerken of tips of zelfs foto's. We komen nu niet veel verder dan een spijkerbroek met shirt, en/of jasje/blazertje. Tijd voor wat nieuws, wie helpt ons?

Alvast bedankt :)

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Bekend probleem. Mijn dochter wil nu eindelijk ook 's wat vaker rokjes enzo aan, ipv de eeuwige spijkerbroek. Maar geen bloemetjes of ruches. We hebben onlangs dit setje gekocht, vind ik zelf wel een leuke mix tussen stoer en lief :)
    zwarte legging, laarsjes, shirt is aan de achterkant ook zwart :) maar dan toch dat roze van t jurkje ertussendoor.

Bijgevoegde bestanden:

3. highenergy

28 jul 2014
    86
    17
    8
    NULL
    NULL
    Heel leuk Wijffie!
    Waar komt dit vandaan? Of van welk merk is dit?

Denk dat ze dit ook wel aan zou trekken.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat probleem had ik ook...maar er zit sinds een paar weken een super leuk winkeltje bij ons in de stad en die heeft dus echt hele leuke kleding voor meiden vanaf 7 tot ongeveer 13/14
    Niet kinderachtig...maar zeker nog geen puberkleding...

Maar goed...volgens mij hebben die nog geen online winkel ...dus heb je er niet zoveel aan...

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    heel simpel, c&a :D

6. highenergy

28 jul 2014
    86
    17
    8
    NULL
    NULL
    C&A hebben we hier ook, thanks.

Ja, bosi, veel kleren vind ik vaak niet geschikt voor de leeftijd, gelukkig houdt mijn dochter ook niet van die kleren.

Shoeby heeft ook wel leuke stoere kleren, maar wil graag wat meer winkels voor de keuze :)

7. veense

veense Niet meer actief

Zo'n dochter heb ik ook (zowel qua postuur als qua smaak, alleen is ze 9 en geen 10).
    Momenteel kan ze goed bij de H&M slagen voor truien en ook wat broeken. Ook bij de WE een leuke broek gevonden, en een stoer shirt met Amerikaanse vlag bij de Coolcat. Zara vindt ze vaak wat te tuttig.
    Ze is nu ook eindelijk gezwicht voor een paar grijze sneakers (Le Cocq sportif) en ze heeft een paar hoge zwarte laarzen.

8. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is ook stoer, maar soms ook wel meisjesachtig. Ik shop me gek bij Zara. Je hebt er hele tuttige spulletjes maar ook geweldige leggingbroeken shirts en vesten.

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Persival en haar 'oudere zusje' (weet de naam even niet)
    Zeeman
    Wibra

En qua duurdere merken: Br@nd en Scotch R'belle.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier ook een stoer meisje.
    Draagt heel graag rokjes maar dan wel een zwarte ;)

Roze is uit en blauw en zwart is in.

De dierenprints van de c&a is ze helemaal wild van.
    Longsleeves zijn het vooral... Donkergroen, blauw, grijs... Met een zwartwit of kleurenprint van bijv een tijger erop.

Ik vind het lastig shoppen want waar ze eerst alles droeg als het maar lekker zat is ze nu best kieskeurig.
    Bij vogele hebben ze ook regelmatig leuke shirts en hippe broeken.

H&m is een beetje uit hier...
    Ze zit nu in 134-140 en bij h&m is het OF roze... OF met grote teksten.
    Daar houdt ze dus absoluut niet van.

En laatst ook erg leuk geshopt bij forever21.
    "Jurk-blouse" in donkerblAuwe ruitjes voor over een legging en een olijfgroen kort truitje.

11. veense

veense Niet meer actief

Een wild dier doet het hier ook altijd goed, maar dan geen overall print, dat vindt ze ordinair...:p

Bij H&M is zeker niet alles roze of met grote letters hoor.

Dochter vindt deze trui erg stoer:
    Product Detail | H&M NL

"mam, dit is precies de soort kleding die ze in de klas dragen, en iedereen vraagt waar dit shirt vandaan komt"

En ze heeft nog wel meer stoere truien vd H&M, maar die zijn op hun site niet meer te vinden...

12. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
  13. Saskia78

Hmm die werd hier razendsnel afgekeurd... ik vond hem wel leuk :)

dit is mijn laatste shoppings:
    Loose-Knit Tasseled Fringe Top (Kids) - Tops - 2000172312 - Forever 21 EU English
    Belted Plaid Peasant Dress (Kids) - Dresses - 2000142605 - Forever 21 EU English

geen tekst en zeker niet roze :)
    onder het truitje moet wel een hemdje trouwens.

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier ook een dochter van 10 jaar en wij slagen altijd heel goed bij de Cool Cat (niet ordinair) en de WE.

15. highenergy

28 jul 2014
    86
    17
    8
    NULL
    NULL
    Bedankt dames, ik ben gelukkig niet de enige met dit "probleem".

Forever 21 heeft wel hele leuke kleding, die kende ik nog niet. Kloppen deze maten een beetje?

HM wisselt heel erg qua collectie vind ik. De ene winkel is de andere niet.
    Die bugs bunny trui is erg leuk, heb ik hier niet zien hangen in de winkel. Wel een gave trui met een wolf.

We hebben nog wat rokjes van Bomba gevonden die leuk genoeg zijn, wel in de sale, dan is het nog te doen. Hopen dat ze passen, want heb gelezen dat het klein valt.

Zara vind ik toch ietwat tuttig, stijf, dat is niet wat bij haar past.
    Maar misschien zou ik in een winkel moeten kijken, is vaak toch duidelijker als een webshop.

De We hebben we hier ook niet meer, misschien toch binnenkort eens een dagje stad inlassen.

Ik ga als ze zo thuiskomt de jurkjes van Forever21 eens laten zien, kijken wat ze daar van vindt.

16. Saskia78

Trutje en de jurk vielen netjes op maat ja.

17. highenergy

28 jul 2014
    86
    17
    8
    NULL
    NULL
    Dank je Saskia! Leuke kleren in je link!

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier een stoere 7 jarige.
    Ze draagt voornamelijk zwart/wit/grijs.
    Flo, tumble and dry en cars zijn favoriet.

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    D-zine

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    V&D had een paar maanden terug in ieder geval leuke shirtjes met subtiele dierenprint. Valt netjes op maat. Zal even kijken of ik een voorbeeld kan vinden.

Deel Deze Pagina