Er is een leuke test die je kan doen online met jouw chinese lunar leeftijd en de conceptie datum van je kindje. Daaruit wordt er gezegd of je een jongen of meisje krijgt. Dit klopte beide keren met mijn 2 kinderen maar ik ben benieuwd of dat het toeval is of dat het vaak ook klopt Dit is de site! (Tijdzonde is 1 voor NL) Baby Gender Predictor from Chinese Baby Gender Prediction Chart using Chinese Age
Volgens zo'n Chinese kalender met tabellen klopte het wel. Als ik hier dezelfde gegevens invul klopt het niet.
Op deze website klopt het bij mijn vorige zwangerschappen niet, in de chinese tabellen die je op internet kan vinden klopte het beide keren wel. Met deze zwangerschap geeft zowel de tabel als deze website een meisje aan, maar daar komen we hopelijk achter op 22 december..... dus moeten we nog even geduld voor hebben.
Volgens mij zegt het helemaal niets. Er is altijd 50% kans dat die kalender klopt, dus de helft van de zwangeren zal roepen dat het klopt en de andere helft niet. Ik vraag me ook af hoe het dan zit met tweelingen, ik ben zelf tweeling met een jongen, maar das geen optie volgens die kalender.. Dus grappig om te kijken, maar pin je er niet op vast zou ik zeggen