Nare reacties op 4e zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by janneke000, Mar 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maranne

Maranne Actief lid

Oct 23, 2013
    252
    0
    16
    Arnhem
    En aan je onderschrift te zien is het toch een meisje geworden!
    Als het mijn schoonmoeder was geweest had ik daar toch zeker een gemene opmerking over gemaakt :p

Ik kreeg na 3 maanden zwangerschap (terwijl ik erg ziek was door HG) al de vraag wanneer we voor een tweede gingen.
    Je stond echt met mijn mond vol tanden. Eerst maar eens zien of we er 1 aan kunnen!

2. firstone

firstone Bekend lid

Apr 27, 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Toevallig ben ik ook ivm ziekte thuis. Sommige mensen lijken jaloers op de tijd die ik aan de kinderen kan/wil besteden en denken dat ik mijn ziekte daar nu voor gebruik. Bah! Heeft me al een paar vriendschappen gekost:(

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Heel herkenbaar alleen hier nummer 3. Of het een ongelukje was; check. Hoe we het gaan doen; check. Dat we een stel konijnen zijn :( En uiteraard of we voor een meisje gaan...*zucht* Nu is het ook een meisje dus ik hoor de opmerkingen nu al over dat we nu kunnen stoppen oid ;)
    Ik vind het ook best erg dat mensen ook gewoon zeggen dat ze op een meisje hopen voor ons want tja, wéér een jongen... Of dat mensen zeggen; je hoopt gewoon op een meisje, geef maar eerlijk toe :$
    En het vissen naar het geslacht, sjeetje, ik word er knettergek van :(

4. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    1,049
    3
    36
    @Nyn: Als je het zo stelt het je inderdaad een punt. Eigenlijk kloppen al die vragen wel, het is meer hoe je het zelf ervaart. Ik vind het nogal persoonlijke vragen. Het gaat deze mensen niets aan :p En dan zijn ze meestal ook al niet al te tactvol ;)

@Pingu: dank!

@sasjuh: Die ga ik onthouden! Geen huisdieren nodig idd hahahaha!

@ratatosk: hahahahaha!

@Melkos: dat meen je niet?!!? Wat grof!!

@Mama Rebecca: Hoera voor marktplaats! ;)

@Dot: Aaaaah een lotgenoot!! Gefeliciteerd meis! Was het wel gepland? ;) Flauw he, hoe mensen zo reageren? voorbehoedsmiddelen hahahahahaha Alsof we niet zouden weten hoe dat werkt? Heel vreemd hoe mensen het recht denken te hebben meteen te mogen oordelen. Mijn moeder heeft me niet eens gefeliciteerd joh... Vroeg alleen: lijkt dat je nou verstandig?! Ehh, bedankt Mam?....

@Micchan: lucht je hart! het zit mij af en toe ook heel hoog! Het meeste baal ik nog dat ik altijd met mijn mond vol tanden sta als iemand zoiets mafs zegt, en pas uuuuren later de perfecte comeback bedenk :(

@Umm85: gefeliciteerd!! Ik wilde het ook langer geheim houden. Heb het nog steeds maar weinig mensen verteld...

@Roos6: Wauw!! wat geweldig zeg, 6 kids! Ik moet eerlijk zeggen dat het voor ons ook niet perse beklonken is met 4 hoor... hihi ;)

@Sterre82: die konijnen hoorde ik ook! Van mijn schoonbroer!

Ik was zelf zwanger van de eerste toen ik 22 was. Mensen namen toen gewoon automatisch aan dat het ten eerste ongepland was, ten tweede dat de vader niet in beeld was en ten derde dat ik vast nog thuis woonde... Waaat?? Ik woonde al 3 jaar samen met mijn vriend, die een jaar geleden mijn man is geworden en zeer zeker was dit kindje pland! Heb gewoon mijn eigen huis! Vond dat toen ook zo vreemd!

Wat fijn (of eigenlijk niet :p) dat er lotgenoten zijn!

5. guz3

guz3 Actief lid

Feb 17, 2008
    304
    0
    16
    Gewoon gelijk de kop indrukken met...je kunt er beetje 1 bij krijgen als er 1tje af moeten geven. Zijn ze gauw klaar...mijn ouders hebben 6 kinderen en helaas n 2ling verloren. Toen mn moeder zwanger was van mijn zusje nr 5 dus, zeiden ze...maar goed dat je die 2ling niet meer hebt he, je hebt er nou zat. Mensen zijn bot en ondoordacht! Geniet van jullie wondertjes, ze hoeven geen eigen kamer met tv enz....liefde hebben ze nodig!!

6. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Fantastisch dat jullie de financien etc hebben voor zo'n groot gezin. Ik ben gezond jaloers! Had dat ook graag gewild. Wij hebben ivm financiele crisis zelfs lang gewacht met een tweede (en dan lukte het uiteraard ook nog eens niet zo makkelijk als de eerste). Ik hoop stiekem dat een derde er misschien nog inzit, maar eerst deze tweede maar eens gezond ter wereld brengen. Dat vind ik al spannend genoeg. En tja, ik word ook ouder...

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Alhoewel ik eerder de mening van Nyn deel, vind ik jouw antwoorden wel hilarisch en zou ik dat ook zeggen. Geweldig :)

Share This Page