indaling bepalen na inwendig onderzoek

Discussion in 'Zwangerschap' started by Guinevere, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,179
    0
    0
    ik wist niet dat dit kon, maar mn verloskundige heeft vandaag inwendig gevoeld om vast te stellen of het hoofdje volledig is ingedaald.
    zijn er meer vrouwen waarbij dit is gebeurd?

2. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Toen ik zwanger was van mijn dochter voelde ze dat gewoon via de buik.. Ik heb nog nooit een inwendig onderzoek gehad bij de vk (alleen maar toucheren tijdens de bevalling maar dat was thuis, en dat is toch anders)

3. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik heb de laatste twee keer elke keer een inwendig onderzoek gehad! En toen zei ze mij elke keer dat de baby nog niet ingedaald was.
    Misschien gebeurd dat in België meer dan in Nederland want ik weet dat bij mijn eerste ik ook de laatste 4 consultaties een inwendig onderzoek heb gekregen!

Ik moet straks terug gaan en ik weet nu al dat ze terug gaat 'voelen' of de baby ingedaald is en ik denk van wel, volgens hoe ik de laatste twee weken vanalles gevoeld heb toch!

4. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Toevallig deed mijn gyn gister inwendig onderzoek om te kijken of ik al ontsluiting had, en stelde daarbij tegelijk vast dat het kindje volledig was ingedaald. Maar goed, de reden van het onderzoek op zich was niet het indalen bepalen.

Liefs Emma

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Nou de laatste keer dat ik naar de VK ben geweest had ik daar ook op gerekend. Ik dacht misschien gaat ze even kijken en voelen inwendig of de baby is ingedaald. Maar ze kon het zo in mijn buik wel voelen, dus het was niet nodig.

Misschien kon ze het op je buik niet goed voelen, en wilde ze het zeker weten.

Share This Page