Even iets anders: ontucht kinderopvang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chica82, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Wat een schrik he om dit te horen!

Toch word ik weer bang om mijn kind in de opvang te plaatsen. Wij waren van plan hem maar 1 dag in de week ergens te plaatsen, maar ik twijfel soms erg.

Ik heb als oproepkracht in de kinderopvang gewerkt maar heb toen bij eentje geen prettige indruk gekregen. De medewerkers waren heel ongeduldig, constant alleen maar aan het schreeuwen tegen die kinderen.

In de groep waar ik een aantal keren inviel zat ook een man, en die was ook constant tegen die kinderen aan het schreeuwen en hard vastpakken bij de armen enzo. En een keer knuffelde hij een jongetje op een manier waar ik eventjes bij dacht; hmmm...hij is een beetje creepy.
    Nu vraag ik me dus meteen af; zou hij ook...?

Ik heb toen overigens een klacht bij een of andere instantie ingediend, ik ben weggegaan bij die kinderopvang omdat ik het niet normaal vond hoe ze tegen die kinderen tekeer gingen en dat ze mij toen een keer als 18-jarige alleen lieten (onervaren) met baby's een uur lang.

Maar helaas met die klacht is niks gedaan, ze zeiden; we moeten eerst meerdere klachten van ouders krijgen. Ik dacht; maar ik heb daar in de groep gewerkt, dan moeten jullie dat toch serieus nemen?

En nu vraag ik me af, als er tussen de 30-50 kinderen zijn misbruikt bij het Hofnarretje, dan kan het toch niet dat niemand daar wat van wist?? Hoe kan dat zo opeens naar boven komen. Ik vertrouw het voor geen meter. In 2008 hebben ouders aangegeven dat hun zoontje met vriendje misbruikt waren, en de directeur heeft er niks mee gedaan, erg verdacht hoor...

Schrikken jullie niet bij dit soort nieuws? Ik heb tot nu toe in mijn leven zo'n slechte indruk gekregen van de opvang, ik ben gewoon bang om mijn kind zo meteen ergens te plaatsen...

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Er is hier al een topic over, bij films, televisie, nieuws

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009