Hoi! Ik hoop dat iemand hier meer over weet.. De oma van mijn vriend had 7 katten maar dit mensje is overleden. Nu hebben wij 3 katten daarvan genomen en mn zwager 2 katten. Maar die andere 2, ook echt heel lief kunnen hier echt niet bij want had ook 2 katten van mezelf. Dat word echt echt teveel. Nu hebben wij t asiel gebeld maar echt alles zit vol. Maar ze moeten eht voor woensdag herplaatst zijn want dan is t huis opgezegd. Iemand nog ideeen? Hier erbij kan en wil ik echt niet. 5 katten is meer dan genoeg.
ik ben dol op katten, maar helaas, met mijn huidige huisdieren valt het niet te combineren, hopelijk vind je een mooi plekje voor ze
Misschien is dit wat voor je? Een kennis bij de dierenpolitie raad dit aan als je geen plek kan vinden. De matchingsite voor mens en dier Stichting Landelijke Herplaatsing Huisdieren (SLHH), herplaatsing huisdieren Ik zit zelf helaas ook al vol!
In welke regio woon je? In Nieuw-Amsterdam (vlakbij Emmen, Drenthe) zit Dierenkliniek Makatsie. Die doen dit soort herplaatsingen ook.