Welke tatoeëerder voor tekst tattoo?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luvv, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Wie weet een goede? Ik wil onderstaande tattoo laten zetten, maar dan met de namen van onze 3 dochters en een tekst. Ook belangrijk, ik wil hem niet te groot. Zelfde grootte ongeveer als dit voorbeeld. Ik zoek dus iemand die superstrak en netjes kan tatoeëren..

Plaats maakt niet zo heel veel uit..

2. Mayke van LadyLuck in Weert..

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bianca's tattoo solution in Hilversum! vandaag toevallig iemand gesproken op een verjaardag die er twee weken geleden is geweest. Superstrak gezet! zij heeft een hartje met in de lange randen de namen van haar kindjes.

4. Delta

Delta Niet meer actief

Ik had al gereageerd in het tattoo topic. Weet niet of je het gelezen had. Ik was naar 25 to life geweest in Rdam.

5. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
  6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Bedankt allemaal. Weet iemand toevallig ook nog een goede wat meer in t noorden van het land? (Groningen, Drenthe, Zwolle)
    Ik wil best een eindje reizen maar als hier ook een hele goede zit is dat handiger natuurlijk ;)

7. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Danny Lubeck hoogeveen

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ink forever in Deventer!

9. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    clean and soled in zaandam ( robert is mega goed maar weet niet of die ook tekst zet maar zijn collega wel ) maar hawai bleu is ook erg goed in rotterdam maar die zijn vaak van de grote stukken maar hun moeder bedrijf Queen of rings doet ook veel teksten. blijf weg van inkstitution rotterdam die hebben een een keertje flink een simpel hartje bij mij verprutst ligt natuurlijk aen een tatoeerder maar als dat gebeurt ben ik gelijk in de hele zaak niet meer te vinden

10. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Joy van Low Voltage Ink in Joure.

11. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Op een tattoobeurs!.. mijn neef laat daar vaak zn tattoo's zetten.
    Ben 1x mee geweest en wauw wat zie je daar artiesten zeg!! ook uit het buitenland bijvoorbeeld

Deel Deze Pagina