soort krampen tussen menstruatie en ovulatie? Wat is dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zusje84, 7 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Hallo dames,

Al een tijdje zijn mijn man en ik bezig voor ons 1e kindje. Dit wil echt nog niet zo vlotten.

Nu heb ik tussen mijn menstruatie en ovulatie nooit ergens last van qua lichamelijke dingen die je zou kunnen voelen. Vlak voor mijn ovulatie wil ik nog wel een last hebben van pijnlijke borsten aan de zijkant.

Op 25 november heb ik een normale menstruatie gehad. Maar vlak nadat mijn menstruatie over was (zo'n dag of 2) kreeg ik een behoorlijke pijn in mijn borsten, vooral bij het bukken, maar ook als één van mijn katten erop staat.
    Daarnaast heb ik ook om en nabij vanaf hetzelfde moment krampjes in mijn buik. Een soort menstruatiekrampen, maar dan veel lichter. Vaak voel ik het wanneer mijn eisprong gaat komen, maar dat kan dit nog helemaal niet zijn, want daar is het veel te vroeg voor!

Wie heeft zoiets ook wel eens gehad en bleek toch zwanger? Als het iets anders is/kan zijn, dan verneem ik dat graag ook....

Alvast bedankt!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat wat je voelt, is het groeien van je follikels. Een aantal dagen na deze krampjes zal je eisprong vervolgens plaatsvinden.

Kortom, het zijn naderende eisprongsymptomen. Ook je borsten kunnen onder invloed van deze hormonen gevoelig zijn.

3. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    @Be Happy, dank voor je reactie.
    Dat heb ik al vaker gevoeld een paar dagen (2 á 3) voor mijn eisprong inderdaad. Maar niet al net nadat mijn menstruatie geweest is.
    Ik ga maar op safe spelen en proberen mijn man nog aan het klussen te krijgen ondanks dat hij ziek is.... Anders zijn we weer een maand verder. zucht.
    Morgen hoop ik duidelijkheid te krijgen met de cb digi

4. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    Het bleken toch de eerste zwangerschapssymptomen te zijn :)

Deel Deze Pagina