Ontzwangeren of griepje?? Help

Discussion in 'Na de bevalling' started by Danielle1989, Jun 18, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danielle1989

Danielle1989 Actief lid

Oct 10, 2016
    135
    26
    28
    Op t einde van mijn zwangerschap werd zwangerschapsvergiftiging geconstateerd... daarom met 38 weken ingeleid. 2 weken geleden bevallen van een gezonde dochter! Ik slik nog om de dag medicatie en het ging goed. Nu sinds 3 dagen voel ik me beroerd... misselijk, moeilijk naar toilet, beetje grieperig gevoel en kiespijn. Hoort dit bij ontzwangeren? Of toevallig een griepje. De verloskundige zegt dat t waarschijnlijk een griep is? En dat het niets met de vergiftiging te maken heeft omdat het toppunt voorbij is. Wat kan ik doen om me beter te voelen?

2. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

Jan 14, 2015
    781
    198
    43
    Ik herken de klachten niet als ontzwangeren na 2 zwangerschappen.
    Ik weet niet of je borstvoeding geeft, want bij een borstontsteking kan je je ook niet lekker voelen, anders is de kans dat t n griepje is wel groot. Bij twijfel gewoon overleggen met de huisarts morgen...

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Misschien idd gewoon even wat minder weerstand en een licht griepje?
    Probeer zo veel mogelijk vitaminen en rust (lekker cliché maar het helpt wel) te pakken! Ben je vast zó weer fitter!

4. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Heb je koorts?

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hier momenteel ook dezelfde klachten.. En de kiespijn trekt naar mn oor.. Toch een griepje misschien? Wel even in de gaten houden dat je geen koorts krijgt.. Anders toch ff aan de bel trekken.. Hopelijk voel je je snel beter :)

6. butterblue

butterblue Bekend lid

Nov 7, 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Hier dezelfde klachten van het weekend gehad (ik en mijn man) dus zou zomaar een griep kunnen zijn...

Share This Page