ff me verhaal hoop dat ik hier meer reacties op krijg... mijn eerste dag van me menstruatie was 8 nov... me ei niet gevoelt... maar heb nu sinds 4/5 dagen krampen in me onderbuik... echt ongi krampen... kan dat al me innesteling zijn??? heb een cyclus van ongeveer 25-30 dagen... dus moet tussen de 4de en 8ste ongi worden... kunnen er meer mensen zich vinden in mijn verhaal??? of mensen die ervaring ermee hebben??? elke reactie is welkom xxx
Ze zeggen wel dat je tijdens de innesteling idd menstruatiekrampen kunt hebben, dus wie weet!! Tis alleen nog even afwachten tot je kan testen, dan zul je 't zeker weten. Zijn de krampen eigenlijk net zo erg als dat je met je menstruatie hebt? En houden ze ook constant aan? Succes ermee en ik hoop voor je dat 't raak is! xx
Ik moest gisteren dus ongesteld worden! Maar had zware menstruatie pijn maar geen BLOED! En afgelopen nacht kon ik amper slapen door hevige pijn en om 18.30 uur vandaag had ik tijdens het vegen licht roze bloed verloren maar alleen tijdens het vegen daarna geen spoor van bloed te vinden. Wat betekent het?? Ohjaaa en had in de middag getest maar negatief:x