hallo, ben weer zwanger , maar nu merk ik dat ik de kwaaltjes vergelijk met de mk die ik heb gehad in september. zijn er dames die dit doen? voor mijn gevoel zijn mijn kwaaltjes nu wel erger als met de mk, hopelijk een goed teken. x
Hoi Jerlin, Bedoel je de zwangerschapskwaaltjes? Nou, dat heb ik hetzelfde! Ook een veel dikkere streep op de test. Hoop ook dat dit een goed teken is. Groetjes Mezelf
Wel/geen kwaaltjes en in welke mate zegt in principe niks, maar als je test positief is, dan weet je eigenlijk al genoeg Gefeliciteerd!
Jerlin, om te beginnen, van harte gefeliciteerd!!!! Wat een toeval; ook ik heb in september een mk gehad en sinds gister weer een positieve test!!!!! Ik vergelijk het ook hoor. Al is dat eigenlijk nergens voor nodig. Het zegt allemaal niet zoveel of het wel of niet goed gaat. Het blijft gewoon duimen en hopen en afwachten. Heel veel succes en geniet ervan!!!
jep, ik bleef ook vergelijken na 2 miskramen. Pas na de 12 weken was ik veel geruster, maar het duurde zeker tot 20 weken voor ik het echt durfde te geloven. Geduldig afwachten en probeer ervan te genieten.
inderdaad de zwangerschapskwaaltjes vergelijken. voor mijn gevoel zijn ze nu heftiger, hoop maar dat het een goed teken is. woensdag mogen we al naar de vk en kunnen we gelijk een afspraak gaan maken voor de eerste echo's. dankje voor jullie reacties x
hallo, Ik zit juist de nare kwaaltjes te vergelijken bij de mk kreeg ik krampen in mijn buik heb ik nu weer dus scheit 4 kleuren dat het fout gaat. maar ik voel ook mijn baarmoeder trekken en heb benauwd wat ik bij mijn zoontje ook had.. zelf de onrustige benen zijn er weer hoop dat dit iets positiefs zegt
krampen in de buik horen erbij, maar maken je hardstikke onzkeer. ik heb ook wat buikpijn en vanochtend beetje bloed op mijn wc-papiertje :x. hoop dat het niks is, maar vrees toch voor het ergste.
Jerlin wat naar!!!!!!!! kan gelijk alles verpesten.. hier ook bloedverlies op mijn NOD dag gehad daarna niets meer. wat dat nu gaat betekenen hoor ik vogende week op de echo HOOOP ZO op iets positiefs