Ik vroeg me af of er meer dames zijn die zwanger willen worden met Endometriose? Ik ben sinds December gestopt met depo Provera en heb nog maar 1 eierstok maar wel een grote kinderwens. Vroeg me af of er meer mensen zijn die nog evt tips hebben etc. groetjes Liz
Hallo lizinlondon, zoek eens op het endometriosedieeet. Ik ben hierdoor zwanger geraakt van onze dochter. Na 2,5 jaar proberen is het na 3 weken dit voedingspatroon te volgen gelukt. Sommige zijn van hun endometriose af door dit voedingspatroon. Ik raad het je zeker aan. Ik heb een verkleefde eileider, endometriose en pcos dus ik zou zeggen succes. Ik ben vandaag overigens 2 dagen over tijd dus ga straks testen.
Oh wat fijn ik hoop het voor je. Bedankt voor tip ik ga er zeker naar kijken! Ik ben 7 keer geopereerd laatste twee jaar overal verklevingen en dus 1 eierstok kwijt. Heb toch goede hoop had gister een vaag streepje maar die testen ( predictor) schijnen dat vaker aan te geven dus gaan straks een digitale halen voor zekerheid. Ik wil het graag eerst natuurlijk proberen maar als het te lang gaat duren gaan we misschien toch een IVF traject in. Fijn dat je een berichtje hebt achtergelaten en ik ben benieuwd naar je test! Grt
Ik ben zwanger!!! Ik zou echt dat voedingspatroon volgen tenzij je al zwanger bent ik heb de 2 voor 5,00 van kruitvat gebruikt.
hahahaha fantastisch!! Super fijn. Gefelciteerd. Ik helaas niet. Maar ga zeker je tips volgen bedankt! En geniet er van lijkt me heerlijk!