Hai Ik vraag me af tot wanneer je kans hebt op een missed abortion..? Kan dat heel je zwangerschap door gebeuren? Of alleen in de eerste 3 mnd...en is het daarna altijd miskraam of vroeggeboorte? Omdat ik als es een MA heb gehad, ben ik er zo bang voor...heb met 7 wkn wel een mooie echo gehad...en mag pas 25 feb weer terug komen...5 wkn later dus...en nou ben ik zo bang dat mn lichaam me weken voor de gek houdt...(dus straks met 12 wkn voor echo gaan, en dan erachter komen dat het met 8 wkn al is misgegaan oid) Ik zit te twijfelen om de gyn te bellen voor een eerdere echo...maar aan de andere kant, ik voel me "normaal" zwanger....geen bloedverlies...en wil mezelf eigenlijk dwingen me geen zorgen te maken en er gewoon van uit te gaan dat het met de eerstvolgende echo goed zit...maar de angst blijft wel in mn achterhoofd spoken... Maar nou denk ik ook als ik heel eerlijk ben...dat als ik die 12wkn echo heb gehad ( en die goed is)...dan nog altijd bang zal blijven voor die missed abortion..dus vandaar mn vraag... bedankt!
hoi, 100% zekerheid heb je helaas nooit. Ook niet na een goede 12 weken echo. De kans dat het dan nog misgaat is wel minimaal klein gelukkig. Ik snap je onzekerheid maar probeer ene beetje vertrouwen te hebben in je lijf en je zwangerschap. Je hebt gelukkig nog altijd de meeste kans dat het goed blijft gaan! Mirjam