Natalee Holloway gevonden?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dahlia, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja echt leuk, die houden we maar denk ik... ;)

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ook ik zie een skelet!
    Ik hoop dat er snel duidelijkheid mag komen voor haar ouders!:(

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    En buiten dat,als dat echt Natalee mocht zijn,dan heeft joran wel de waarheid verteld,aan die Patrick van der Eem!

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Dank je wel voor deze educatieve uitleg... ;)

Mijn enorme zin in een fricandel speciaal is nu iig over! :p

5. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop voor de ouders zo dat zij dit is..... Het lijkt me verschrikkelijk niet te weten waar je dochter is.....

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik zie er echt meteen een skelet in.Of toch ook hele levendige fantasie hier :D

Wat ik wel vaag vind ,als die mensen die foto maakten ,zagen ze dan niet meteen dat het de vorm van een skelet heeft? Hopelijk komen ze wel achter de plek en is er snel meer duidelijkheid!

7. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb een paar keer naar de foto gekeken. De ene keer zie ik een lijk, de andere keer een steen.

Denk dat je met een beetje fantasie zoveel dingen in de foto kan zien.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Durf niet te kijken, is hij heel eng? :)

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    neehoor, het gaat om dezelfde foto alleen wat groter.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb toch gekeken maar ik zie er ook wat in hoor:)

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    nee helemaal niet. Ik zie er overigens wel een schedel in, maar dat is ook een leuk trucje van de hersenen he. Als je een plaatje ziet van iets wat vaag op een menselijke vorm lijkt vullen je hersens het aan totdat je een gezicht ziet. Het zou kunnen dat dat hier ook gebeurt natuurlijk.

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

ORANJESTAD - De menselijke botten die in de wateren rond Aruba zijn gefotografeerd zijn koraal. Een Amerikaans echtpaar dat de onderwateropnamen had gemaakt dacht mogelijk de resten van de vermiste Amerikaanse tiener Natalee Holloway te hebben ontdekt.

Onderzoek door duikers in opdracht van het Arubaanse Openbaar Ministerie heeft echter uitgewezen dat het niet gaat om een skelet maar om koraal.
    Dat meldt de Amerikaanse nieuwszender CNN donderdag op zijn website. De duikers zochten zondag en woensdag op de plek waar veel wordt gesnorkeld.

Ze hebben niets gevonden wat lijkt op menselijke resten waarna de zoekactie is afgeblazen.
    Natalee Holloway verdween tijdens een vakantie in 2005. Joran van der Sloot is nog steeds verdachte in de zaak.
    © ANP

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Had ook niet anders verwacht eigenlijk ;)

Weet je als iemand tegen je zegt dat het een skelet is dan zie je dat ook echt ..

Is net zoals dat je met je ogen dicht drinken gaat proeven en er iemand tegen je zegt '' nu krijg je cola '' je proeft dan ook echt de cola terwijl het eigenlijk sinas is ...

wettelijk bewezen trouwens dat je hersenen dan een spelletje met je spelen ;)

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    En daarbij, ze zou volgens de laatste leugens van Joran toch in een moeras gedumpt zijn...

15. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Wel verschrikkelijk voor haar ouders. Je krijgt toch weer hoop dat je dochter misschien eindelijk gevonden gaat worden, loopt het weer op niks uit.
    En toch had ik het eigenlijk wel verwacht....

Deel Deze Pagina