dat terror jaap in dit alles meedoet bewijst voor mij des te meer dat hij een leugenaar en een acteur is. En waar hij heeft leren acteren zouden ze aan moeten klagen, want goed acteren doet hij niet net als die Jaap. die was ook al gewoon als acteur neergezet in de gouden kooi. Het zou me zelfs niet verbazen als joran niks te maken heeft met de zaak natalee, dat hij aandacht wilde en dat een beetje uit de hand is gelopen (oke heel erg uit de hand gelopen)
snap het echt niet!:x hij krijgt een paar duizend euro voor dit intervieuw !!! bah bah bah als hij krap bij kas zit gooit hij er weer een leugen tegenaan :x
Hij zei zelf letterlijk na de leugentest: "Je moet niet alles van mij geloven" en keek recht in de camera en lachte. Bah! Walgelijk.
Ja, daar kreeg ik ook de kriebels van.. ook toen hij bij Jaap aan tafel zat en zo ineens kwaad opstond en wegraasde.. En nu zit hij te janken.. weet het allemaal niet hoor wat wel en niet waar is.. ben bang dat we er vanavond in elk geval niet achterkomen..
men neme: 2 jongetjes papa's camera een vrije middag om een script te schrijven paar keer oefenen (kom op Jaap we mogen nu niet lachen mensen moeten ons geloven) een zieke geest En dan heb je ........een programma dat veel geld opleverd....en nog meer leugens
Nou als ie dan echt zo graag wil dat de waarheid naar buiten komt, en dat ie zoveel spijt heeft en het erg vind voor alles en iedereen, dan ga je toch gelijk naar de politie en geef je jezelf aan Nee dan ga je bij die lompe terror jaap zitten. Die word al helemaal door niemand serieus genomen. Aandachttrekkerij zeg.
Durf het bijna niet te zeggen, misschien een beetje dom maar ik ga het gewoon bijna geloven Klopt wel een hoop van in ieder geval!
Vind het zoieso een beetje vreemd.. Dit interview is al een jaar oud (ongeveer) en was op Aruba bij de politie al bekend.. RTL doet nu alsof ze 'hun hand er op hebben weten te leggen'. vorig jaar wilde geen enkele zender dit interview hebben.. heb toevallig laatste paar minuten gezien maar volgens mij niks gemist haha