natasja meissie!! ik ben het helemaal eens met al het bovenstaande!!! je bent heerlijk nuchter, lief, kritisch, meelevend, motiverend etc. blijf ook in jezelf geloven!! liefs elfje
Natasja ik hoop dat je droom snel mag uitkomen.. Een zachte blik, een blij gelaat Een vriendelijk woord, een goede raad Al lijkt het simpel wat je schenkt Toch is het meer waard dan je denkt! Bron: gedachten-gedichten
ik sluit me hier ook helemaal bij aan! ik heb veel aan jou antwoorden !! bedankt!! en ook alle andere moderators bedankt!
Natas, lieverd, heel erg bedankt en ik hoop dat jullie grote wens heel snel uit mag komen. Een hele dikke knuffel van mussie
ze hebben allemaal gelijk . Je staat altijd klaar voor idereen !! je bent een lieverd dikke kus Caroline
Ik hou ook mijn vingers gekruist voor jou natasja.. zet m op meid, misschien helpt het inderdaad als we met z'n allen HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL hard voor jou duimen... je hebt het verdiend!!! Thanks toppie joppie liefs Faith
sluit me bij jullie aan hoor meiden Natasja is gewoon een super super meidje Daarom voor jou meis deze roos en dat jouw droom maar snel in vervulling mag gaan dikke smakkerd van mij