Och Natasja, had deze topic helemaal niet gezien (dat komt ervan, alsmaar haastig met een half oog kijken...). NATUURLIJK sluit ik me hier bij de schare dankbare meiden aan, ik ken je nog maar net maar ben altijd blij iets van je te lezen. Je bent eigenlijk echt een supermama Ik hoop dat die innerlijke rust waar je het vanochtend over had (of gisteravond?) iets te maken kan hebben met het zwanger zijn. Hier zeggen ze dat als je ergens opeens heel erg rustig onder bent, het op het punt staat te gebeuren... ik heb tot nu toe altijd ondervonden dat dat vaak waar is. Liefs, Anneke
He Natas... Wat zie ik nou: Je hebt 5 pagina's veren!! Wie mag ze in je .... komen stoppen...whahah Je bent er goed mee bezig meid!! Liefs Elmo
Van mij ook even een dikke knuffel voor je positieve en eerlijke kijk op ons allen. Fijn dat je er bent ***knuf knuf***
Ik kan niet anders dan me hierbij aansluiten....want het is volkomen waar!!!!! Je bent een toppert meis...
Hai ik sluit me natuurlijk hier ook bij aan. Natasja heel erg bedankt voor je goede advies en je steun aan iedereen LIEVERD BEDANKT Hoop voor jou ook snel een klein wondertje!! Dikke kus en huggies van mij
Ook van mij krijg je een pluim Natas! Alleen staat deze topic niet helemaal verkeerd? Eerste symptonen?? Ik durf te wedden dat je wel 3 keer zoveel pagina's vol complimenten krijgt als hij in de lounge zou staan! Liefs Marian
Hoi Natas, ik ben het met iedereen eens; Je geeft altijd zo'n goeie raad en staat voor iedereen klaar;terwijl je het zelf ook niet gemakkelijk hebt! Daarom alleen al vind ik je een...TOPPERTJE!!!
Het is altijd fijn om de paarse olifant in de topics tegen te komen! Ga vooral zo door, wat een fanclub heb jij zeg