gefeliciteerd! maar nog meer gefeliciteerd met de geboorte van dean! (zie nu pas dat je bevallen bent )
Als je alles op slot zet...heb je niks te modderen en dus geen mogelijkheid tot zoveel berichten. Booey, Booey, Booey helaas moet ik bij jou het vakje "ongeschikt" aanvinken :-D
Gefeliciteerd Natas....in 1e plaats met de geboorte van jouw zoon. Maar ook zoveel berichten vind ik een felicitatie waard. Da's toch een hele prestatie...al rsi-vingers?
Bij 50.000 krijgt Natasja 2 consulten gratis voor het behandelen van de forumverslaving 1 Natasja 20007 2 Elmo 14049 3 Loeki2 12949 4 sweetangel100 11322 5 Patroeschka 9962 En dit is de top-5 forumverslaafden
Elmo timmert ook aardig aan de weg, ziet ik... =D> En Loekie solliciteert als forumlid naar een eervolle vermelding.. Heey en over 4 dagen ben ik 2 jaar lid, dat ga ik vieren..., ben wel ooit geband geweest, maar mocht er na vertoon van goed gedrag weer op
gefeliciteerd natasja je kan ook als mod iedereen een berichtje sturen met de forumregels, dat schiet ook op maar voor je mod word moet je natuurlijk wel iedereen een berichtje sturen dat ze je even moeten aanprijzen als mod. 8) als je die nu even doet ben je er zo voorbij, dan heb je al 31664 berichten extra groetjes, lidwina
whaha wat een topic weer gefeliciteerd Natasja, eerst met de geboore van Dean, toen met jou verjaardag, en nu met je mijlpaal van 20.000 berichten Loeki2 ken ik alleen niet : toch maar vaker hier komen forummen (al ben ik hier volgens mij ook best vaak te vinden :-k )
Ik ken Loeki dan weer wel een beetje...ik weet niet of dat wederzijds is overigens, met mn armetierige 1300 berichtjes
gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, en ook met het behalen van je 20000 bericht wat een aantal zeg.