Gelukkig dat het 'meeviel'. Nu heb je alle ellende voorlopig achter de rug. Op naar de positieve zwangerschapstest!
Hoi meiden, ik ben er ook weer eens, kon er allemaal echt niet meer tegen en ben dus maar even een tijdje weggebleven. Nu inmiddels een hoop gebeurt en loop ook in het ziekenhuis, al wat onderzoeken gehad en ook de HSG, op zich viel het onderzoek wel te doen, prettig was anders natuurlijk maar nu een week later heb ik nog steeds erge buikpijn, weet niet of het daar mee te maken heeft maar dat zal ik morgen kunnen vragen want dan moeten we terugkomen voor de uitslagen. Er is bloedgeprikt, een samenlevingstest gedaan, de HSG en de zwemmers zijn ingeleverd dus genoeg materiaal om uitslagen over te krijgen. en nu maar afwachten....... vind het best eng allemaal, zo bang om het slechte bericht te gaan krijgen. brrrrrrrr
Moontje34 Heel veel succesmorgen! Laat je ons de uitslagen weten?.... Zal voor je duimen op goede resultaten. Mirre
fijn Natasja dat het zo meegevallen is. enne.... dag 14/15 komt al weer snel naderbij, dus wie weet .... ik duim voor je dat die extra vruchtbaarheid die men zegt na een HSG wat oplevert voor jullie... Karin
wat fijn om te lezen dat alles goed is meid! mijn duimen draaien weer (nog) op volle toeren voor je, hopelijk klopt het dat je nu extra vruchtbaar bent en tel je snel aan! dikke knuffel
Jaaa! Natas wat een goed nieuws! --doet rondedansje-- Dat zal wel een opluchting voor je zijn. Ik wens jullie heel veel succes en vooral plezier bij het klussen. met hernieuwde moed! Ik weet zeker dat je binnenkort nog beter nieuws te melden hebt Jullie hebben het zeker verdiend! Dikke knuf! \/ [/img]
pffffff, is het al half 3? man wat duurt het weer lang dat wachten. Ik wil de uitslagen nu wel eens weten. We krijgen toch zo langzaam aan het gevoel dat het toch aan zijn zwemmers zal liggen, want wat we tot nu toe weten van wat er bij mij is getest was dat allemaal goed, en de samenlevingstest was ook al niet al te best......
Natasja wat fijn dat he allemaal meeviel en ik hoop echt dat je nu supervruchtbaar bent zoals ze zeggen. Het is je gegund meid Mij duimen draaien op volle toeren Moontje succes met de uitslagen.
he moontje heel veel succes. misschien moet je even een apart onderwerp openen, omdat dit toch een beetje het onderwerp van Natasja is. als je een aparte voor jezelf opent, dan kunnen we daar gezellig met jou meepraten.
Nee die hebben we niet gehad. Ik las in een blad dat sommige gyns dat achterhaald vinden, misschien de mijne ook? Suf ik heb er helemaal niet naar gevraagd. groetjes
Het lijkt mij ook alleen nuttig als bij beide helemaal niks gevonden wordt en er een zwangerschap uitblijft. Bij ons wilde ze het eerst ook doen. Wij vonden dat echt flauwekul, de zwemmers waren immers zo slecht dat we op ICSI uitkwamen. Waarom dan kijken wat ze doen op de natuurlijke manier...? Sommige artsen. (Hebben het onderzoek uiteraard niet gehad uiteindelijk). Ik hoop dat het uberhaupt niet nodig is... en je lekker gauw zwanger wordt!
hoi natasja, ook al heb ik een tijdje niet gereageerd, toch lees ik aandachtig met je mee in dit topic. wat fijn dat het onderzoek mee viel. gelukkig (op de minder aanwezige > als ik het zo mag schrijven) lees ik positieve verhalen. en inderdaad denk ik dat je zeker in februari al aan de telefoon moet gaan hangen als het niet gelukt is (wat ik overigens wel hoop). nogmaals een dikke knuffel en ik lees aandachtig je topic mee, zo blijf ik ook op de hoogte.
Ben beetje laat met reageren ja ze vond het erg pijn doen en wilde het nooit meer meemaken zo hoorde ik er nog iemand over in mijn omgeving maar ja ik hoop dat ik niet hoef een keer voorlopig blijf ik er nog ver vandaan maar ja wat moet dat moet voor een goed doel.
Hey, Ben er een paar dagen niet geweest. Fijn om te horen dat het je meeviel en al helemaal dat alles goed is! Ik hoop dat je in feb. niet terug hoeft! Dikke kus Elvira