Natasja wil je voor a.s. maandag ook veel succes wensen...2 mooie eicelletjes die liggen te wachten om uit te mogen groeien tot een wonder... Duimen gaan weer in de duimmodus voor je! Groetjes, Eva.
Alles naar wens gegaan? Zal best meid. Op naar morgen en dan gaan de duimen weer stevig te keer hier. drie maal is gewoon scheepsrecht. LIEK.
Ha Natas, Nog een dagje wachten! Dus nog eventjes sexloos! Heel veel succes weer morgen. Ik hoop op een groot aantal goedzwemmende zaadcellen! Wens je je mannetje weer succes van mij?
heeft iemand een paar extra duimen, spierpijn van al het geduim hier! Maar Natas heel veel succes en ik duim gewoon door voor je!
thanks lieve meiden! ja alles ging weer prima, prik spuit en hop weer naar buiten. Morgen is het weer zo ver! ik zal de zaadjes toespreken vandaag! mannetje is wel heel positief gesteld, dus ik ben zeer benieuwd!
Bring it home to momma! You go, girls! (and little boys) Veel succes, Darcy (die een Presbytarian gospel choir hoort zingen en de reverent, die springt op en neer)
Ook van mij Natas, Heeeel veeeel succes voor jullie morgen! En met het wachten daarna weer natuurlijk, ben weer aan hjet duimen voor je! Nog een paar weekjes en dan zijn we lekker lang vrij..... Heb jij nog veel werk gehad van de examens? Groetjes Lenneke
nou lekker he? ik heb nog maar 13 lesdagen! daarna natuurlijk nog vanalles, maar echte dagen waarop ik lesgeef zijn er maar 13! ik had dit jaar geen examenklas, dus had een jaartje rust hahahah maar volgend jaar weer wel. jij wel druk? dank je wel meiden! ben best zenuwachtig voor het zaad. deze keer hangt het erom, word het ivf of gaan we door met IUI.
succes morgen natasja en denk erom, vind het gezellig hoor als je met mij naar het emc gaat, maar dit keer moet het maar es gewoon lukken.....vind jeook niet. heb je nou geen bij werkingen van al die hormoon spuiten?