Mooi joh, dat de aantallen steeds beter worden! Ik ga weer voor je duimen meid. Op dat het deze ronde raak mag zijn!
das goed nieuws. Dat de troepen deze keer sterk genoeg mogen zijn om hun doel te bereiken, hihi. toi toi toi. Liefs Hope
Hoi Natas, Super zeg! Er zit een duidelijke stijgende lijn bij jullie in. Wel vervelend dat je nog steeds last hebt van je lies. Ik hoop voor je dat die pijn morgen is. En verder ben ik natuurlijk keihard voor je aan het duimen! liefs, Aurelie
5,6 MILJOEN! Het wordt toch echt tijd voor octrooi! Hij heeft volgens mij de juiste tactiek te pakken! Pluim voor het mannetje van Natas! 8)
Hey Natasja, Geweldig zeg 5.6 miljoen =D> er zit vast wel 1 snelle bij. Fijn ook dat je snel evaluatie krijgt en dat je niet op je ongie hoeft te wachten. Ik blijf voor je duimen. gr vruchtje
Top natas, Met minder dan 5 miljoen ben ik spontaan zwanger geraakt dus moet het bij deze met 2 a 3 prachtige eitje toch gaan lukken dacht ik zo. Li lies zitten al je eitjes toch? Hoop dat je eitje snel springt die zaadjes hebben haar nodig. succes meid en klus ze zelf he vanaaf
en deze waren bewerkt he? alle doden enzo er al uit! mijn rechter lies, ja de pijn neemt af, maar de eitjes waren al gesprongen. dat word precies rond de inseminatie gepland. ik ga nu lekker douchen
Wauw! met 5.6 miljoen kan het al bijna niet meer mis gaan Ik duim in elk geval! En nu maar lekker rusten!