He Natas, Ik zag dat het nu erg spannend voor je wordt bij de tempkaartjes. Ik zal voor je duimen dat je niet februari terug hoeft, maar dat je al eerder naar de VK mag. Liefs, Bibi
helaas vanmorgen negatieve test.. daarna had ik direct bruine afscheiding.. pfff had dat niet even 4 minuten eerder gekunt, had ik die test ook niet hoeven openen.. pff ben nu 17 dpo.. mag wel komen nu hoor. kan ik weer verder. ff jank dagje denk ik..
aaaaah meis, wat klote zeg! zag er zo goed uit voor je! Balen is dat he met die testen, dat heb ik nu ook al een paar keer gehad, ga nooit meer testen tot ik 2 weken over tijd ben! Knuffel en doe maar lekker een jank daggie meis! kus kus
Ook van mij een dikke knuf meid... maar je weet het ... het lint ligt al klaar en wij gaan met z'n allen december magisch afsluiten met een mooi gouden strikje ! LIefs xxx
Tjee, valt niet mee meis Kan me voorstellen dat de moed je zo langzamerhand in de schoenen zakt Denk aan je lieverd! Dikke kus Elvira
Wordt het afwachten of bellen meid? Kan me voorstellen dat je dit niet meer wilt.... Dikke knuf! Elmo'tje
Balen meid dat de volgende ronde zich al weer aandient. Het is oneerlijk om zo lang te moeten wachten... sterkte en een knuffel.... liek