Heb je aanstaande dinsdag dat gesprek? Dat is dan ook snel. Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Het zal denk ik nog weer 3 iui's worden, gezien de laatste uitslagen. Hou je me op de hoogte?
Klinkt als een goed plan Natas! De 3 laatste IUI's nog doen maar intussen het IVF traject starten! Ik weet niet hoe de wachtlijsten zijn maar vaak kom je er pas op na de intake... Nou, die kunnen ze dan wel vast regelen toch Wij hebben dat ook met die laatste ICSI ec zo gedaan. Intussen konden we vast op de lijst voor nr. 7 (standaard). Dat scheelt veel tijd! Succes meid, hoop dat het allemaal niet nodig is en je eindelijk zwanger bent! Liefs
Hoi Natas! Hoe gaat het? Mooi dat de zwemmers in grote getalen op waren komen draven! Ik duim me weer suf hoor. En veel succes bij de evaluatie, hopelijk goed nieuws. XXX!
@ elmo, het word dan het emc en daar is geen wachtlijst, alleen, je mag pas starten als je de info avond hebt gedaan. En de volgende is geloof ik pas in september, dus als ik die dan alvast mag doen! @ de rest, thanks! @ prinses, yep ik vroeg het direct na de IUI bij de assistente en die plaatste me gelijk een weekje verder. dus morgen om 14:00 hoor ik het! heeeel spannend!
natas er is een info avond 2 juli in rotterdam. die in sept. is hier in breda. succes, hoop dat je hem niet meer nodig hebt.
Aah dank je pekske, ik ging er vanuit dat je in rotterdam ging 2 juli is wel snel, weet niet of ik daar bij zou mogen al. Nou, ik hoor het morgen wel. thanks!
nee, ik blijf in breda. ik zou alle onderzoeken opnieuw moeten doen, zelf operaties enz. daar heb ik voor gepast. dus ik start in sept. succes morgen en hoop dat je wat duidelijkheid krijgt.
whahaha en ik maar denken vandaag OOPS... Dacht toen ik thuis kwam ff kijken hoe het met natas ging vandaag.. LIEK
Hai meiden. Op zich positief nieuws! De gyn was positief over de toegenomen aantal zaadcellen. Gezien onze leeftijd en posi gevoel bij stijgende aantal zaadcellen, wil hij nog 3 keer IUI proberen. Alleen niet met clomid maar puregon om de kansen iets te vergroten (clomid zorg voor mindere kwaliteit baarmoederslijmvlies) Zelf wilden wij dit ook wel. We hebben we een map mee gekregen met alle info over ivf, gewoon om alvast te bekijken en lezen hoe het in SFG werkt. Alleen.... ik moet natuurlijk een machtiging indienen voor puregon. Nu weet ik al dat ik niet genoeg bijverzekerd ben. ik ben verzekerd bij menzis. heb dus extraverzorgd 1. daar zitten dus geen vergoeding medicatie bij vruchtbaarheids behandelingen in. Nu kun je alleen bij verzekeren per 1 januari. In ieder geval dat begrijp ik uit de papieren van menzis. Ik heb al een mail gestuurd met de vraag of dat altijd zo is. Nu denk ik dat we de puregon voor 3 cycli best zelf kunnen betalen. Ik heb begrepen dat het oploopt tot 600 euro per cyclus. Hoevaak moet ik dat spuiten per ronde? ik heb een natuurlijke eisprong, dus verwacht dat het niet eeuwig duurt voor dat er wat grooit, maar hoe vaak ongeveer? Dit zou betekenen dat de medicijnen van ivf ook niet worden verzekerd? Ik dacht altijd, heel naief dus dat de medicijnen bij de behandeling hoorde.. niet dus. heb dus ff flink gejankt!
He Natas, Ik kan me voorstellen dat dat ff een tegenvaller is! 600 per cyclus! Dat is ook niet niks! Ik kan je helaas niets vertellen over vergoedingen bij Menzis. Ik ben zelf ook bij Menzis verzekerd (extra verzorgd 2, dat wel) en ik ben benieuwd wat voor verrassingen wij nog gaan krijgen op dat gebied. Maar ik wil je in ieder geval even een hart onder de riem steken en je veel sterkte wensen! En wie weet..... is het allemaal niet eens meer nodig.... Ik duim voor je!