hier draaien de duimen ook weer super hard! 3x is scheepsrecht toch? Gun het je zo, hou je inde gaten
Hoi Natasja, ik ben ook een paar dagen hier niet geweest .... balen zeg van die stomme verzekering! Ik moet ook trowens bellen over mijn toekomstige (zeeeeeeeeeeer dichtbij...brrr...) IVF :c: maaarrrr....ik lees dat je 'goede klachten' hebt: ik hoop echt voor jou dat nr.3 de bingo nummer is hoeveel dagen moet je nog wachten tot dat je kan testen? ik denk aan jou xxx Luisa
hoi luisa, nou maandag is het 14 dagen geleden, dan zou het al moeten kunnen he? Ik ben benieuwd hoelang mijn klachten wegblijven, alleen dan durf ik een testje te wagen.
Ok dan, nog een paar dagjes...... ouwwww: super spannend Natas! Ik DUIM voor je dat het nu echt raak is. Het zou geweldig nieuws zijn voor jou en voor ons hier! Trouwens, ik zou lekker mijn pijama aantrekken en heerlijk genieten van de regen buiten...
Gaan we samen wachten. Jij op je positieve test (daar wacht ik natuurlijk ook op) en ik dinsdag voor de echo. Ik vind het ook fijn om er weer te zijn. Miste het hier echt! Alleen heb ik vandaag wel een kort lontje. Ook ik ben heel erg moe. Dus je hebt de juiste symptomen.
Hoi Natasja, Ik hoop voor je dat het deze keer gelukt is. Het is je zo gegund! Inderdaad pyama aan en lekker op de bank liggen en laat je man je even heerlijk verwennen. groetjes
hee natas, wat spannend bij jou zeg mijn duimen draaien hier ook nog in het rond blijf maar moe meis is een goed teken
Ga je maandag testen dan? Tja... WIJ van het forum willen het natuurlijk z.s.m. weten! Hoezo, bloedje nieuwsgierig Slaap lekker straks! Enne... de combi van douche, pyama, schoon bed en bakkie thee is ook al zo lekker, ken je 'm? (thee evt. vervangen door chocolade of drop ) [-o<
Oh Natas wat spannend allemaal! Meestal voel je heel vroeg al aankomen dat je ongi wordt toch? Ik hoop dat je lekker moe blijft en dat je volgende week eindelijk wonderlijk nieuws krijgt. Ik blijf je op de voet volgen... en duimen draaien...
Goh Natas, ik moet zeggen dat ik er wel een goed gevoel bij heb deze keer hoor... Ben heel benieuwd....
Succes de laatste dagen! Hoop voor je dat je volgende week een positieve test mag hebben! groeten mirjam
Jemig Natasja wordt erg spannend nu....ow....wie weet hier maandag/dinsdag supergoed nieuws. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< !