Natas Spannend hor! Er wordt ook hier volop voor je geduimt! Good luck! Want het is nou hoogtijd, dat je bij de walvisjes komt hor! liefs Dieneke
Goed! Het enige wat ik heb is een beetje zeurderige pijn in mijn liezen en buik maar dat kunnen mijn darmen net zo goed zijn. Ik lever net zo veel gas als Nuon hahahahahahah Mijn gekke borstenpijn is er nog niet, geen dikke ongi buik (was gister juist afgevallen, terwijl ik in de aanloop naar ongi toch altijd wel wat zwaarder wordt) Vanmorgen stiekem mijn temp gemeten. 37,2! daar schrok ik van aangezien ik bijna nooit op de 37 kom, laat staan 37,2. Ik was voorbereid op 36.8 aangezien dat meeste keren mijn hoogste temp in een cyclus is. Al met al vind ik het best spannend, al vind ik die buikpijntjes geen fijn idee.
aaah... die liespijnnnnn sorry.. maar ik kan niet anders zeggen.. dat dat OOOK een super overduidelijk teken is.. ik had precies 't zelfde....
natas, ik wil je niet gek maken. Maar ook gassen haha was bij mij voor de NOD een van DE symptomen. LOL.... ik gaste heeeeeeel wat af LIEK
hahahahha dat ga ik niet doen! Heel misschien morgen, dan is het vaderdag. Maar dat ligt aan hoe de dag verder verloopt. Hoe ik me voel of er bruin komt. dan ben ik pas 13 dpo, maar gewoon omdat het vaderdag is wil ik dat proberen.
Succes hoor meid, doen waar jezelf goed bijvoelt. ik hoop morgen een heel leuk berichtje te lezen. heb nu een heel goed gevoel bij je hoor. tis allemaal anders dan je gewend bent. nog een dagje geduld en hopelijk ben je morgen wijzer. liek
Ik zou het ook vandaag al doen. Volgens mij de bevestiging van wat je al weet! Xxxxx Maar 't Is wel een leuk vaderdagcadeautje!
ja als je t doen beter met ochtend urine, want idd.. tis morgen wel pas 13 dpo... maar ik weet t zeker...
Oef..................volg je topic al een hele lange tijd, maar nu is het wel heel erg spannend aan het worden zeg! Tjonge jonge........deze signalen zijn wel erg positief! ik blijf hard voor je [-o< [-o< [-o< !
Tijd voor Natasja om nu eens in die grote zee met walvisjes mee te zwemmen!!! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Sluizen staan volop open voor jou meid! Groetjes, Eva.
Ook ik volg je topic al een hele tijd. Ik zal ook voor je duimen! Ik had overigens ook enorm last van mijn darmen in het begin, dus hopelijk is dit ook voor jou een héel goed teken! \/ Veel succes met wachten tot het dan eindelijk morgenochtend is! Groetjes!