.......heb gewoon de kriebels...... Hoop het zo vreselijk dat ik echt mega nerveus word.... Je zorgt maar dat er twee strepen komen te staan (euh..je weet wat ik bedoel). Meid, toi toi toi, ik denk aan jullie!
thanks Vales en Elmo. (heb zelfs gerookt van de stress deze ronde, rook dus bijna nooit, af en toe bij mijn moeder een sigaretje)
Oooh Natasja, wat spannend zeg. Ik blijf voor je duimen, dat morgen een hele speciale vaderdag wordt. [-o< Liefs, Bibi
nou natas dat word echt rete spannend. en wat knap dat je je kan beheersen zeg, ik was al lang voor gaas gegaan hahahhahahha
hahahahha ze zitten nog in mijn tas, praat mezelf gewoon aan, omdat het wat vroeg is dat het echt met ochtend urine moet soms krijg ik ineens schrik... aaaaaaaarg hij gaat negatief zijn! pfffff
Poeh, ik zou ook in de zenuwen zitten. Meestal moet ik om 05.00 uur al naar de WC, dus teste ik altijd alleen, omdat man nog snurkte. Als het positief was schoof ik het oonder zijn neus. oh, dat waren de geode tijden... Succes morgen, hoop echt dat het positief is.
ook ik duim voor je dat je morgen een mooie posi test in handen mag hebben meis! Jullie wachten al zo lang...dat wordt nu toch echt wel eens tijd! knuf
Natas, het wordt echt spannend hier! Ik hoop dat mijn computer het morgen doet, en anders rij ik wel even naar mijn schoonouders! Aahhhh, ik vind het spannend!
Daarom wil ik morgen testen, met de kans op negatief. Voor mijn mannetje! (maar ook voor mijn vader, die wil zo graag weer opa worden hihihi, we gaan het dan wel gelijk vertellen, ze weten toch alles al ook wanneer we geinsemineerd worden enzo)
Meiden, er mogen dan op deze site soms rare dingen gebeuren onder de meiden, maar het medeleven wat ik hier zie! echt zo lief en geweldig! Het geeft zoveel steun in spannende tijden. Echt, from the bottom of my heart: dank jullie wel!
wow meid ..klinkt wel heel erg goed allemaal ...ik duim keihard voor morgen ..zou een super vaderdag zijn dikke knuf as