Hmmm,als jij nou es ff rond 7 uur gaat testen he,dan kan ik het nog nét lezen voordat we in het vliegtuig zitten! Anders moet ik zó lang wachten..... 8) Veel liefs en vooral succes!
Whahaha jaja,denk dat je door de kamer springt en hélemaal hyper bent als ie pos. is! (uhm,zo zou ikzelf denk ik reageren... )
Als je morgen een posi test hebt kan je écht niet meer slapen daarna, wat voor een slaapkop je ook bent.
Natasja wat spannend zeg hoop het zo voor jullie. Ga duimen voor jullie en kom morgen zeker spieken op deze site. gr vruchtje
Nou Natasja, ook ik lees altijd mee. Ik hoop dat je sigaretjeszonde voorlopig de laatste keer is geweest dat je daar van hebt kunnen genieten! Slaap lekker vannacht en ook ik kom morgen effe spieken....
* Mijn PBMABC (Presbytarian Big Momma All Black Choir) is zachtjes en instemmend aan het hummen op de achtergrond* [-o<
Whoehaaaa, je gaat morgen al testen! wat ongelofelijk spannend! Ik had het al eerder gepost, maar heb erg goed gevoel! Zeker weten!
Heel veel succes met testen natas! Ik ga waarschijnlijk ook testen morgen....dan zit ik namelijk op 15 DPO.
Oh Natas.......wat spannend zeg! Ik ga keihard duimen en hoop ik morgen ff op mn werk spieken! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Liefs Hannah
meid, ik ga zo slapen tis erg laat geworden vanaaf. hoop morgen ochtend positief nieuws te lezen. succes. LIEK