ik weet niet.. wil ook niet hysterisch overkomen bij die gyn.. dat ik straks naar mijn kop krijg.. mevrouwtje toch.. ik heb toch gezegt 6 maanden wachten..
potverdorie natas..... misschien kan je toch even bellen onder het mom, van dat je je heel erg zorgen maakt... hele dikke knuf, elfje
He balen meid..Kan me voorstellen dat je niet meteen in de telefoon klimt, maar als je je zo slecht voelt is het ook geen overbodige luxe...
He jeetje, het duurt nu echt te lang he! En zo vervelend dat je nog een tijd moet wachten.... Misschien kan je toch iets eerder bellen voor een afspraak (een maand ofzo), zo streng zullen ze daar toch niet in zijn? En tot die tijd maar even rustig aan hoor. Ik duim voor het grote wonder voor je en dat het nu echt maar eens snel mag komen. Je hebt het dubbel en dwars verdiend
thanks meiden.. telkens denk ik weer..ach deze maand ook wel even proberen.. die gyn zal ook wel weten waar hij over praat.. nu ja.. eerst maar eens weer ongi zien te worden.. tis weer alleen bruine troep..
Lieve Natas, Denk je nou echt dat die gyn denkt: mevrouwtje toch, ik heb toch gezegd..... 1- lekker belangrijk wat die man denkt! 2- volgens mij doe je het allemaal zo keurig, dat ie je best 1 maandje wil spekken! Anders doe je ook schoenen met stalen neuzen aan en geef je hem een trap onder zijn welafgestudeerdederriere! Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor...maar laat het niet omdat je denkt dat HIJ er iets van vindt. Laat het alleen als je een maandje ECHT niet zo'n probleem vindt. Heel veel sterkte lieverd...het is allemaal niks. Vind trouwens dat woordt *** (geboortekanaal, 3 letters) wel errug goed! Bravo Eva! Nou toedels allemaal... Elmo
ik had al een beetje bedacht dat ik in januari zou bellen voor een afspraak.. kan in ieder geval wel al weer sperma onderzoek plaatsvinden enz.. als ik dan nog op een wachtlijst moet dat is er in ieder geval een begin..
Inderdaad, lijkt me een goed alternatief! Zie je er tegen op of ben je blij dat er straks eindelijk iets gebeurd? Of allebei.... Bij ons ging het allemaal zo snel toen dat ik dat helemaal niet weet. Wil er gewoon voor je zijn! Heel veel liefs, Elmo
Ik kijk er eigenlijk naar uit.. klinkt raar want het kan een heel zwaar traject worden.. moet het voelt nu gewoon zo spek en bonen.. vind het zonde.. we worden er niet jonger op hihihihi thanks voor je lieve woorden!
Kan me dat juist voorstellen hoor! Dat je er naar uit kijkt! Wij hebben ongeveer 1.5 jaar moeten wachten vanaf de diagnose tot de daadwerkelijke 1e behandeling...dus dat gevoel ken ik wel. Ik hoop dat het relatief makkelijk op te lossen is voor jullie en dat jullie in 2007 een prachtige positieve test te pakken mogen hebben! Dikke kus meid!
Als je wilt zou ik toch gewoon een maandje of wat smokkelen hoor. Toen bij ons alle onderzoeken achter de rug waren (en we inmiddels al 2 jaar bezig waren) moesten we nog half jaar wachten voordat ze zouden starten met IUI behandelingen. Ik heb gewoon ook bijna 2 maand eerder gebeld hoor en ik heb er niks van gehoord dat ik nog niet mocht bellen ofzo... Elke maand dat je voor je gevoel vruchteloos (!) zit te wachten is veel in zo'n geval. Succes meid...met wachten, maar wanneer jij er aan toe bent, ook om te bellen!
ah ok!, bedankt voor je reactie. Dan bel ik na de volgende ronde. die zou eind december afgelopen zijn! (mocht ik dan niet zwanger zijn hihih we blijven positief!)
Gewoon lekker bellen in januari wat je zelf zegt ook al doen ze weer opnieuw een sperma onderzoek.....Dan weet je wel weer waar je aan toe bent... succes.
Idd gewoon doen. Kan me voorstellen dat je dit ook geen maanden meer trekt! Het is niet leuk om geholpen te moeten worden, maar op een gegeven moment ben je er toch blij mee, als je begrijpt wat ik bedoel... Ik denk aan je meis! Je weet me te vinden he! Kus Elvira
En ze gaat belluh! hihihi Goed zo! Om liegen vind ik het niet...je belt gewoon eerder. Als ze er naar vragen zou ik het gewoon zeggen...ze snappen dat echt wel hoor, op zo'n afdeling. Ook bestaat er nog zoiets als een dossier Ik heb ook al zitten denken of ik kan smokkelen...maar ik sta al op de planning...kan niet wachten! Misschien valt er 1 uit...of meer Iedereen zit maar een beetje stom te wachten he, bah! Dikke knufffff
Dat snappen ze ook echt wel hoor! Mijn artsen begrepen het ook dat ik, elke keer dat ik iemand van die toko aan de foon had, vroeg of de wachtlijst al wat korter was Als ze wel lullig doen...heb je het in ieder geval geprobeerd! Ze plannen als het goed is wat ruimer in, zodat het vaak meevalt (ons zh tenminste). TOITOITOI