He lieve Natas, Net thuis, gauw toppie aan...hopend op super nieuws...helaas. Nog niet...wat niet is kan nog komen Ik duim door hoor! Wat er ook gebeurt!
Hey Natas, Ik was ook benieuwd of je al positief nieuws had. Helaas (nog) niet, maar ik ben het met de rest eens, dag 16 kan JOUW dag worden! Jij voelt altijd al dagen van te voren de duivels aankomen. Nu voel je niks, geen bruinverlies, kortom, dat kleine wondertje in je buik moet gewoon nog effe groter worden voor die 2 megastrepen op je zwangertest. Ik weet het zeker! liefs, Aurelie
Ik duim ook nog vrolijk door hoor... Nog 3 nachtjes slapen en dan heb je gewoon een positieve test in handen
Wat jammer...misschien idd te vroeg...duimpjes draaien 24/7 door voor je...heb er echt een goed gevoel over.... Liefs Nollie
He jammer Natas........... Maar de duimen blijven draaien meid. Hoop dat het iets te vroeg was. Maar klinkt allemaal nog zeer positief! Daarom zijn deze voor jou meid! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Liefs Hannah
Goedemorgen Natas, Ik dacht ik log toch even in. Misschien kon je je niet bedwingen en heb je er toch een test tegenaan gegooid. Maar ik denk dus van niet. Hoe is het nu?
Hoi Natasja, Jammer van de (waarschijnlijk) negatieve test.. Ook hier blijven we gewoon duimen hoor! Ik had allang weer een nieuwe test gedaan denk ik, maar ik ben ook wel heel ongeduldig... Knap dat je het tot woensdag uitstelt. Hopelijk blijven de weg en is de test overmorgen wel duidelijk positief! Groetjes!
Hee Natas! Hoe is het nu? Ben erg benieuwd! Ik had gister een rotdag, was zo met me zelf bezig dat ik helemaal geen berichtje voor je heb achtergelaten...sorry maar ik duim wel voor je!
jammer natas. hopen dat je woensdag wel een positive test hebt. maar een vaag lijntje.... das wel hoop gevend. blijf je ook op de voet volgen. xxx
Natas... staat nu voor de klas... wel goed die afleiding, weet er alles van. Meid, we hopen allemaal dat het dit keer raak is. Toen je schreef over die lichte buikpijn (een dag of 4 na de behandeling, meen ik?) dacht ik: het zou zomaar eens... Als het raak is, barst ik in janken uit. Dus als ik woensdag ga checken of er nieuws is, dan zit ik al op school en snotter gezellig tussen mijn leerlingen om jou
Hai meiden! Nee vanmorgen niet getest, wel getempt, die was niet al te hoop gevend al zit hij nog ver boven de coverline. Had vanmorgen een restje sperma (denk ik), dat was wel wat licht gekleurd, dus dacht dat de bruine derrie wel zou losbarsten, maar niks nada noppes... Ik gok dat ik wel gewoon ongesteld ga worden, kan het altijd meevallen toch? Liefs Natas
@ Natasja....Meid ik blijf voor je duimen! Wie weet! Wanneer waag je een testje? Liefs en suc6! Marjo
ja ik ook... je waarnemingen zjn zo hoopvol, en geen bruin of O op 14 dpo... dussss... keeping my fingers corssed.
Niet dus hahahha had net toch wat bruine slijmpjes, dus game over. Heb gelijk gebeld met het ziekenhuis, ik wil de machtiging niet afwachten van Menzis want ik weet nu al dat ze het niet gaan vergoeden (dat haal ik uit de papieren) De dame aan de telefoon kon mij niet helpen, moet morgen bellen met de assistent van de gyn (die zit er alleen smorgens) Nou duimen maar dat we gewoon mogen beginnen, we gaan de hormonen toch zelf betalen dus waarom wachten op de NEE van menzis. Komt goed meiden, ben er wel een beetje flauw van op het moment, maar ook dat komt wel weer goed. Ik ga lekker douchen, ik ga uit eten vanavond met wat collega's.