Jammer Natasja, Balen! Ondanks je ongi, blijf positief (ben je toch al!) en hou je taai! Hoop dat je er toch een fijne avond van kan maken. Liefs,
Natas, dat hadden we niet afgesproken, jij zou gewoon nu zwanger zijn, althans dat had ik voor jou bedacht. Ik ga mijn kaars vanavond onmiddelijk weer aansteken, want zwanger zul je worden meid! Liefs Ester
Oh nee, dat meen je niet! Wat jammer! Ik had er deze ronde bij jou echt een goed gevoel over! Kop op! En veel plezier vanavond bij je etentje! Knuf.
Ik had de vlag al klaarstaan in de gang, wat balen zeg. Die rot Maar ik laat de vlag gewoon staan, want we blijven doorduimen voor een goed resultaat! Ik hoop dat je snel aan de slag kan meid! Dikke cyberhug!
jeetje... BALEN! rot ongie.... maar idd blijf positief.. en idd wat je zegt.. er achteraan gaan, als je toch al weer van menzis... kun je 't beter gelijk nu doen ik heb altijd gezegt dat ik 't liefst in juli zwanger wil worden...Sooo.. Hoop op zegen ... dikke kussen en knuffels.. take it easy.
Hey Natasja, balen meid. We hadden het er toevallig afgelopen week over. Nu dus weer vol goede moed op naar de volgende rond. Succes!
Wat vervelend voor je dat deze IUI weer mislukt is! Hopelijk heb je toch nog een gezellige avond gehad! groeten Mirjam
Geen woorden voor eigenlijk... Jammer, vervelend, balen...het haalt het allemaal bij lange na niet bij hoe shit ik dit voor jullie vind. Liefs
Jeetje Natas Heb dr eigenlijk niet eens de goede woorden voor. Wat ongeloflijk kl*te dit... Heel veel sterkte. Liefs Hannah
Goh , ik dacht ff lezen bij tas, dat het allemaal nog netjes ver weg is enz... en toch bruinigheid..bah bah. ik baal gewoon voor je. Dikke kus.. LIEK