Is het alleen bij bruin gebleven, of heeft het flink doorgezet nu? En jullie gaan voor nog een keer IUI? Bruinverlies is gewoon F!@#$K !
Buiten die bruine slijmpjes heb ik nog niks gezien. Maar dit is de voorbode, kan nog gerust 3 dagen duren, ongesteld word ik vandaag in ieder geval zeker niet meer. Heb dit ongeveer 3 keer gezien vandaag. We gaan nog 3 keer IUI doen. We stappen over op puregon, omdat dit beter zou zijn voor het baarmoederslijmvlies. Alleen vergoed onze verzekering dat niet (pfffff waar betaal ik al dat geld voor per maand, ben nog extra verzekerd ook) We hebben we voor de vorm de machtiging ingedient, maar kan zo uit de papieren halen dat het niet wordt vergoed. Dus we gaan het zelf betalen. Morgen kan ik jullie daar meer over vertellen. Nogmaals (ik blijf het zeggen) ik waardeer jullie steun enorm!
Waar mag je geen menopur spuiten? En worden de behandelingen zelf wel vergoed? Menzis is zoiezo geen goede verzekeraar op dat gebied vind ik, misschien is het een idee om volgend jaar over te stappen? Ik hoop dat dat niet nodig is en dat je dit jaar nog zwanger raakt En wie weet blijft het bij bruin, je weet het maar nooit echt niet.
Ja de behandelingen worden gewoon vergoed, alleen de medicijnen niet. Ook menopur niet. Wij hebben dus extra verzorgd 1, daar zit het niet bij (vruchtbaarheidsmiddelen), Overstappen maakt niks meer uit, de IVF word volledig vergoed, voor een eventueel 2de kindje, verzekeren we gewoon bij. Ons ziekenhuis geeft de voorkeur aan puregon, omdat dat dit in een prikpen zit. Makkelijker voor de patient. geen spuiten,geen ampullen breken en mixen.
Flauw eigenlijk dat medicijnen niet vergoed worden bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Zonder medicijnen gebeurt bijna niet. Altijd die welbekende addertjes, hangen me zo nu en dan behoorlijk de strot uit.
Nee hoor, heb een hele leuk avond gehad! Ik laat het mijn avond zeker niet verpesten! Ik heb tegen mijn mannetje gezegt dat ik de toekomst hoopvol zie met de komende 3 IUI's, dat ik heel verliefd op hem ben en dat we samen een heel mooi kindje krijgen!
Natas, Echt balen, ik had zo voor je gehoopt. Maar zo als je al zei, samen krijgen jullie een mooi babes. Wij zijn ook heel lang bezig, ik probeer me possitief te blijven, meer kan ik ook niet echt doen ! wat soms best wel moeilijk is ! ](*,)
He nee he...wat is dit nou weer. Mijn gevoel was echt erg goed...wellicht gebeurt er nog een wonder.... Begrijp dat ook nooit dat verzekeraars behandelingen wel vergoeden maar de medicijnen niet, da's hetzelfde als proberen te vliegen zonder vleugels/motoren.....
Ahhh....shit! Echt onwijs k*t dat die er weer aankomen. Veel sterkte! We beginnen gewoon alvast met duimen voor de volgende ronde! Veel liefs,
Grrr...maar ik blijf duimen, wie weet komen ze toch niet...ik hou de hoop nog even voor je vast meid!
Is de ongesteldheid eigenlijk wel doorgebroken Natas? Of is het bij die bruine slijmpjes gebleven? Ik duim toch nog even door.... is niet de eerste keer dat iemand toch zwanger blijkt! (en zeker niet met die lichte streep op de test)