Helaas had ik net toch veeeeeel bruin bij het vegen.. zo idioot, ik heb totaal geen buikpijn what so ever... soms kan ik wel gillen van die rare fratsen van mijn lichaam. Word er een beetje moe van! Vanmorgen de assistent gebeld. Zij vind dat we gewoon kunnen beginnen als we het zelf betalen. Ze gaat dus de gyn een recept voor puregon laten uitschrijven en op sturen. Hij had dit volgens haar al van de week kunnen doen. Maar goed, no problem dus, we mogen deze ronde gewoon weer starten dus.
Grom...balen meid...hopelijk lukt het in de volgende ronde! Ik ga weer voor je duimen, en kaarsjes branden!
Thanks meiden. Ja balen doe ik wel, maar voel me positief! Ik ga er gewoon van uit dat het snel raak is! ik hoop dat de zaadjes zo goed blijven! dat maakt ook een hoop goed! ik ga lekker sporten vanavond met mijn zusje.
Wat balen meid.....(nog netjes uitgedrukt) las dat je de hormonen nu zelf gaat betalen...welke heb je precies nodig... Sport ze vanavond! Liefs Nollie
Hmm wat idioot dat de verzekering niet betaalt zeg. Waar heb je ze anders voor?! Gelukkig kan je meteen door en met die goede spermies komt het vast goed binnenkort. Succes meid!
Goh, Natas. Tis toch wat dat een cyclus elke keer weer anders is. Denk je geen klachten te hebben zoals normaal, gaat het weer anders. En is het nog niet uitgekomen wat je graag had willen zien * 2 streepjes* Hoop dat de puregon je veel meer geluk gaat brengen hoor. Waag het niet om niet zwanger te worden voor dat ik de mijne afgemaakt heb. Wil nog steeds met je zwemmen. Liek.
He, meid. Het is toch elke keer weer een tegenslag he? Ik duim voor je dat het deze ronde wel goed gaat. Ik hoop het zo voor je! Groetjes Nancy
Tis balen! Kreeg net al de brief van menzis, inderdaad word het niet vergoed. Gelukkig had ik die gyn al gebeld en had met dezelfde post het recept voor de puregon. ik moet 1 ampul van 600 E kopen, in mijn papieren van de ivf staat dat het 283 euro kost. Dat valt nog wel te overzien. Krijg ik dan ook gelijk een pen? want die heb ik natuurlijk niet. Ook staat er geen pregnyl op het recept, raar want die heb ik wel nodig! ik probeer die bij de apotheek er bij te krijgen, anders vraag ik het wel bij de echo. Ben blij dat we de aankomende ronde gewoon verder kunnen gaan!
meid wat onwijs klote, maar ook onwijs knap dat je alweer zoveel positiviteit uitstraalt voor de komende ronde. dat verzekeringsgebeuren snap ik ook geen drol meer van. Wordt de IUI bij jou uit de aanvullende of de basisverzekering vergoed? succes meis liefs, Daan