de IUI gewoon uit de basis, maar de meds vallen niet onder de basis. we zijn wel extra verzekerd, maar niet genoeg blijkbaar. @prinses, als ik ongie ben pas.
Ik ben echt niet zwanger het bruin is inmiddels best veel en heb er af en toe ook buikpijn bij. vandaag of morgen ben ik ongi.
He, verdorie Natas! Echt balen! Ik hoop gewoon dat je misschien wel de klachten krijgt maar toch niet echt ongesteld wordt en dat je dan misschien toch nog zwanger bent... Wij hadden ook al een domper, we zouden in september met icsi beginnen, en nu wordt het oktober.... Maar goed, hou vol meid! Ik hoop echt dat het over waait!
Nou Natas laat die ongi dan maar doorbreken dan ben je er weer snel vanaf he. Hopelijk is het de laatste! 283.- is nog wel te overzien ja maar ik blijf het achterlijk vinden dat het niet vergoed wordt. Wanneer ga je met de meds beginnen?
Toch wil ik nog even reageren, vind het erg jammer dat het weer niet goed voor je afloopt. Wanneer had je officieel kunnen testen? Zolang er nog geen ongi is is de kans toch nog aanwezig? Toen ik al zwanger was, zonder het te weten en totaal niet verwacht, dacht ik echt dat de duivels eraan kwamen, was allemaal bruin verlies, en veel krampen in buik. Ik wilde gewoon niet testen, vond het zonde van het geld (was inmiddels een week overtijd) Ik wist zo zeker dat het ging komen aangezien ik redelijk bruin verloor. Na 2 weken nog steeds niks en toen toch maar een testje gedaan, gewoon om mezelf gelijk te geven. Maar ik had ongelijk.. Je weet niet hoe het loopt meid, ik wens je heel veel succes de komende tijd. Ik duim voor je dat er binnenkort een klein mensje in jou mag groeien! Groetjes Kalush
He natas ernorm balen. Mijn hoop was nog zo op jou gevestigd. Maar kom op we gaan samen gewoon weer de volgende ronde in! Dikke knuf
Verdomme zeg Niet leuk om je nog steeds aan deze kant te moeten zien Knap dat je zo positief blijft. Ik hoop echt dat het jullie snel gaat lukken! Dikke kus
Nope nog steeds niks. @kalush, klinkt wel hoopvol natuurlijk. Ik zit nu op 17 dpo. Ik wacht het gewoon af, stel dat er niks komt binnen nu en een paar dagen dan misschien een testje, maar voorlopig ga ik er van uit dat dit net als altijd is. thanks voor alle lieve berichten!
He Natasja, Nou ik heb nog steeds goede hoop voor je hoor! Wanneer denk je dat je als er niets veranderd weer gaat testen, ik weet van mezelf dat ik er alweer een test tegen aan had gegooit. Puur uit nieuwsgierigheid.... Nou laat die tweede streep maar komen.... En hier ook nog niets, dus de kleine wacht nog steeds op die positieve test van jou! Liefs Jetje
oef..spannend..niet te gek maken hoor, niet te lang wachten met testen kunnen de zenuwen hier niet aan.
Hoeft niet meer! Bruin is rood geworden. Zal zo wel losbarsten. Morgen ziekenhuis bellen dan weer ik wanneer en hoeveel enz ik moet spuiten.