En? Hoest nou in huize Natasja? Wat vindt je hubbie hier allemaal van eigenlijk? Ook bellen...of heeft ie engelengeduld? Elmo'tje
hoihoi Alles goed hier, druk weekje! Mannetje vind het ook wel prettig als we gaan bellen.. hij is het wachten ook wel zat! xx Natas
Nou...hoeveel excuses heb je nog nodig Ik ben heel benieuwd wat de reactie zal zijn van je arts.... Knuffel
Ik hoop zo verschrikkelijk dat je daarna af kan bellen! Dat zou toch echt een super telefoontje zijn zeg! We hebben dus nog precies 1 ronde om ons helemaal suf te duimen! Dikke knuf, nogmaals! Elmo'tje
hihihihi ja we gaan het gewoon nog 1 keer proberen.. dan zitten we aan de 1,5 jaar.. mag ik vast wel terug komen.. jij bent lief!
pff Natas, wat een engelengeduld tonen jullie. Maar ik duim weer mee met jullie. Al die oude bekende NOD maatjes die zich nu nog hier bevinden.... t moet eigenlijk maar eens snel afgelopen zijn..... hier dan..... Veel succes. Karin
Ik duim me suf in die laatste ronde voor je telefoontje lieverd! Groot gelijk dat je dan aan de bel gaat trekken hoor! Dikke kus
hey natas.. ik zocht de hele tijd al een topic waarik dit aan je kan schrijven. Hier dus maar hihi.. Van de week belde mijn moeder haar kennis op. Zij zijn nu al 20 maanden bezig om zwanger te raken maar zonder resultaal. Uiteindelijk in de mmm gekomen en bij een echo(controle) zei de gyni het volgende.. ``mevr. ik denk niet dat we aan ivf beginnen of andere mogenlijkheden.`` door de spanning begon ze te huilen en werd kwaad. Waarom verd#mme niet dan? ``nou als u goed kijkt hier... dan ziet u een kloppend hartje.`` Ze is nu bijna 7 weken zwanger. Ik was zo blij voor haar dat ik in mijn slaap er nog over droomde en ineens dacht aan jou. ik zag jou niet voor me hihi maar het olifantje Voordat ik mijn poss test in handen kreeg had ik een kaars aangestoken(doe ik wel eens vaker maar dit keer echt in de kerk,zo gelovig ben ik normaal niet.) Ik vroeg of aub nog 1 keer mijn droom mocht uitkomen. Ik wil niet slijmerig overkomen, maar als mijn kaarsje heeft geholpen brand ik hem de volgende keer voor jou. Dat mijn afgelopen droom over jou nogmaals nog 1 keer mag uitkomen. hihi raar ik zit nu nog te twijfelen of ik mijn bericht niet moet wissen. Klinkt zo raar he maar ik droomde er echt over!
wat een heeeeel lief bericht Peetje! echt heeel lief! wissen ben je mal! zulk soort berichten geven mij weer kracht om door te gaan, niet alleen het verhaal van die vrouw maar ook jouw worden! dikke knuffel!
Lieve Natasja, Wat goed dat je de beslissing hebt genomen om te bellen! Gelijk heb je. Al hoop ik natuurlijk dat dat niet meer nodig zal zijn. Veel klusplezier, ik zal voor je duimen. Liefs, Bibi