Spannend hoor Natasja, ik had gisteren een FM, zaten er 2 van 14 en nu vind ze toch dat ik nog door moet spuiten vaag hoor.
Hoi Natasja fijn voor je dat de echo goed was. Ik denk inderdaad dat je wel op 3 kunt rekenen Ik duim weer voor je meid dat het deze maand raak mag zijn. Je hebt misschien wel meer kans nu met 3 eitjes, ieder geval heb je er 2 toch? Op naar dinsdag en dan weer die vervelende spannende tijd voor jullie
Ik duim weer honderduit mee, ben alvast me tenen ah kruisen. Combinatie van de twee kan wonderen doen !
Duim duim duim duim... Lijkt het je niet griezelig...3 eitjes...of doet er 1 misschien niet helemaal mee?
Nope lijkt me niet griezelig. al 23 keer niet bevrucht, lijkt me sterk dat er ineens 3 eitjes tegelijk bevrucht worden Of denk ik dan te nuchter?
Veel succes Natas, Ik duim weer mee! Lekker even alles afronden op school en dan hopelijk genieten van een zwangerschap...... Liefs Lenneke
Zo te zien stijgt het alleen maar, wat voor vermoeden heb je nu? Zal het meer dan 5,6 zijn of minder?
Weet niet, die 600.000 zit nog in mijn hoofd. Ben zo bang dat het weer zo is. Ik hoop natuurlijk dat het weer rond de 5,6 mil is over veel hoger natuurlijk. Maar ja, het kan alle kanten op.
Ja maar je hebt wel een overvloed nodig. onder de 500.000 doen ze het bij ons niet, dus daar zaten we eerste keer niet ver vanaf.
Ja dat begrijp ik... Ik geloof dat ze bij IVF/ICSI wel onder de 500.000 doen toch? Dacht bij IUI dat het niet minder mocht zijn dan 1.000.000. Ben benieuwd wat het bij ons zal zijn, manlief heeft wel superzaad. Kan het zijn dat het zaad ineens heel slecht word?