spannend weer hoor! die neusjes tegen het raam, whahaha! zie het al helemaal voor me (oh nee, toch liever niet)
*bounce bounce bounce* Hier happydepeppy natasja! Wat een superuitslag hadden we vandaag! dit hadden we nooit durven dromen na onze eerste uitslag van 600.000 zaadjes. Maar vandaag was het echt super! 16,2 Miljoen zaadjes!
de kans is er dat er 3 eitjes gesprongen zijn. Ik weet niet hoeveel die nodig hadden om mee te springen.
WEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! 't Moet verstikkend geweest zijn zoveel geplette zwemmertjes vr de venster ! Door de warmte v elkaar zijn ze alsnog gaan uitbreiden ! Dit moet lukken ! Yo go Natas !
Eerlijk gezeggd ben ik poepie-jaloers! Wij moeten wachten tot oktober, en jij hebt zo'n goed resultaat, nou ik hoop echt Natas dat het dan deze ronde mag lukken!
Lief! Maar lekker genieten ervan meid! Jij verdient het echt! je zit hier al zo lang! Ik ga mijn kaars weer voor je branden hoor!
Wow Natas! Lekker veel zwemmers deze keer! No way dat ze die 3 prachtige verleidelijke eitjes gaan missen. Ik ga me helemaal te pletter duimen hoor!
Zo, dát zijn nog eens aantallen SUPERRRR! Oké, ook hier beginnen we weer met duimen. Let the countdown begin!
whoppa, supers goed man.... oei 3 eitjes als ze dadelijk alle drie bevrucht worden LOL...... Ben mega blij voor je, zal er dan nu eindelijk een goed zaadje zijn of haar weg vinden. LIEK