heb echt nog een gevoelige buik. Gister had ik mega last van mijn eisprongen pffff de hele dag zere buik. Nu voelt het erg beurs. komt wel weer goed!
Hey Natasja, ik kom toch maar effe hier kijken en reageren. Ik wil je feliciteren met het hoge aantal zwemmers van je man. Echt goed hoor. En wederom hoop ik met je mee op een goed resultaat. Heel veel liefs Hope
Mooi he? moet elke keer weer glimlachen als ik er aan denk. Zo down was ik na die eerste keer.. het werd steeds beter, maar dit had ik nooit durven hopen!
Kan me voorstellen meid...... Daar moet toch wel minstens 1 zwemkampioen bij zitten! De duimen gaan weer draaien voor je!
Ik kom regelmatig hier even lezen en dan vandaag dit goede nieuws! Die eitjes zijn toch kansloos om te ontsnappen aan zoveel goede zwemmers! Ik hoop zo dat dit 'em wordt! Succes weer de komende twee weken, Groetjes Olga
Als ik, zoals nu, je berichten teruglees en dan met name die over een beurse buik en eisprongen dan denk ik: wat zou het mooi zijn als je over een paar weken het ZELF terugleest en kan zeggen: ah, toen was het dus raak... Hoop en wanhoop, geduld en ongeduld en die stomme wachtbank, maar je staat er niet alleen voor met allemaal supporters langs de zijlijn enne... it ain't over till the fat lady sings
Hee Natas! Nog steeds happy? Ik baal een beetje van mezelf, had me voorgenomen om me niets aan te trekken van mijn lijf, en verdorie ik voel al weer van alles terwijl het alleen maar valse hoop schept! Grrr...ik hoop dat jij straks lekker mag zwangeren!
@darcy, ik droom er van!zou zo mooi zijn die 2 strepen eindelijk te zien! @Stien, ik heb nog wel wat kurken voor je oren De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar wees reeel tegen jezelf. Kus voor jou! voel me nog steeds gelukkig.
Dat klinkt inderdaad goed. Het zou toch mooi zijn als je in een keer een drieling op de werled zet! Ik duim voor de drieling!