naaah 3 vind ik wel wat veel hoor! 1 of 2 is genoeg hahahahah Darcy, hell yeah vette mega bak die camper! voorlopig passen ze met z'n 3en in het 2de bed! hahahahah
Ow, goed nieuws zo te lezen! Nou kan het bijna niet meer verkeerd gaan! Ik ga weer duimen en hou het hier weer goed in de gaten, wordt weer een spannende tijd voor je!
spannend natasja ik duim ook weer mee voor je het zou wat zijn he als het er 2 of 3 worden succes met de ww
He Natas, hoe voel je je? Ben als een yekko voor je aan het duimen hoor! Wanneer is je NOD? Dan zet ik het op de kalender
voel me prima. Heb wel een zere buik al sinds de dag van de IUI. Zere borsten van de pregnyl. Komt goed, we tellen braaf af. Ik gok dat mijn NOD 20 Juli is. Ik hou altijd maar een lange lutheale fase aan. Dus nog 2 weken wachten. Maar als er dingen anders gaan lopen dan normaal wil ik best 14 dagen na de IUI proberen te testen. Liefs natas
Eerder testen... al is het alleen maar om alle duimendraaiers uit hun lijden verlossen, nietwaar Nee hoor, we leven met je mee, maar je nuchterheid met een vleugje hoop en een snufje goede moed komen loud and clear over. Voor nu, in je wachtweken: fijne zomervakantie! Rust lekker uit (ik ben het zeker van plan, heb vandaag gracieus en o zo bescheiden afscheid genomen "nee, ik kom nog wel een ochtendje terug hoor... maar daarna blijf ik weg tot januari") Kan volgende week niet op internet, op vakantie dan, dat wordt afkicken en hopen dat de eerstvolgende keer online bij jouw topic supernieuws biedt!
Zit pas 5 dagen na mijn eisprong heb nog steeds af en toe een zere buik en nog steeds gevoelig tepels. Lang leve de pregnyl.
Nog 2 daagjes en dan is het al weer een week na je IUI. week gaat best snel he, hoop dat die andere week ook snel gaat.. LIEK
Ja gaat best snel. Volgende week nog werken dus die week gaat ook wel snel. Als ik al vakantie had gehad, dan had het wel erg lang geduurd.