dat vind ik nou ook. Go natasja, deze ronde is voor jou! Ik duim gewoon weer mee met de rest. Liefs Hope
Hey Natasja, ook ik duim met de rest mee! Waarom moet je trouwens nog 1,5 week wachten? Ik dacht dat je na 14 dagen al weet of de IUI gelukt is of niet? Of zit ik ernaast?
Zal ik hier dan ook mee komen fluiten? {|= {|= Misschien helpt het ? (anders helpt het iig om de wachttijd door te komen)
Ik word meestal na 16 dagen na ei ongesteld. Ik hou dus de lengte van mijn cyclus aan. Maar mocht er vanalles anders zijn dan normaal wil ik het 14 dagen na ei wel wagen.
@Vier, goed hoor! alleen echt mega zere borsten. Moest gister zelfs even onder de douche om de druk er af te nemen ahahahhaah als ik loop of sta lijken ze er wel af te vallen. IK denk dat ik door die 3 eitjes zoveel progesteron aangemaakt heb hahahahahah normaal heb ik nooit zo veel last zo vroeg (nu al 5 dagen op deze manier) Het voelt als of ze bont en blauw zijn hahahahah @Stienke, ik ook. Ik weet dat de 16,2 geen garantie zijn, maar voelde wel erg goed hoor moet ik zeggen. Gewoon eens een echte goede kans!
Tuurlijk voelt dat goed! Daarom hoop ik ook zo dat je er gauw achterkomt dat je zwanger bent...zou geweldig zijn...
joepie de poepie! Niet werken hoor, morgen personeelsuitje en vrijdag koffie met gebak (eventueel nog wat kleine dingetjes doen)
hai natasja, Wilde je nog even heel veel succes wensen ....ik ga morgen voor drie weekjes op vakantie en ik ben zo benieuwd hoe het gaat aflopen deze ronde voor jou! Misschien kan ik vanuit buitenland stiekum even gluren...hoe bedoel je verslaafd! liefs Nina