Hoi Natasja, Wilde even laten weten dat ik zo af en toe hier mee lees en met je mee leef. Tot nu toe heb ik alleen nooit gepost hier. Wel lekker hoor 7 weken vakantie! En nu op naar donderdag, ik duim voor je mee. [-o< [-o< [-o<
Thanks Meiden! Tis moeilijk positief te blijven, alles gaat weer zoals normaal. Borstenpijn neemt af, buik gaat weer zeer doen. Maar goed, nog even doorzettten! Liefs Natas
Hoi Natasja, vandaag doe ik 2 belangrijke dingen: a. voorbereiding voor de punctie van morgen ochtend (aaaahhhh [-o< [-o< [-o< [-o< ) b. voor jou duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn 8) 8) 8) Edit moderator: je pagina rekte nogal uit...heb je post wat aangepast
Ik duim voor je Luisa! Dat er maar veeeel mooie eitjes gevangen worden! Gebruiken jullie dezelfde donor trouwens? Liefs Natas
Hoe is het Natas? De zijn toch niet gearriveerd he? In ieder geval een fijne vakantie alvast, doe maar lekker rustig aan!
`hoezo weet je 't niet? is er iets?.. knuffel nodig.. of is t de teveel aan vrije tijd die je laten malen?.. iid Dikke vette knruffels voor jou en ik duim nog heeeeeel hard voor je.. want je verdiend 't ZOOO !
HƩ meissie, niet opgeven hƩ ! Ik mag dat niet dus jij ook niet ! Alvast een hele dikke knuf van mij xxx 't Hormonstertje
misschien doelt Natasja erop dat ze toch weer dezelfde klachten heeft als de vorige rondes. maar wij blijven heel hard doorduimen hoor voor donderdag. nog een paar nachtjes slapen.
Precies Dorito Het duurt en het duurt maar inmiddels 2 jaar verder en nog geen kindje of zwangerschap. Komt vast wel een keer, maar wist ik maar wanneer! Dat zou het zo veel makkelijker maken! Vandaag hebben we wel een keuken gekocht voor ons nieuwe huis! Dus ben wel blij vandaag!
hahahah denk dat je wel heeeel hard moet fluiten hoor. Heb al de hele ochtend zeurpijn. Als ik zwanger is dat echt voor mij. Alles wijst weer op ongi.