He Natasja, Kwam weer even snel gluren hoe het met je ging. Mijn duimen gaan nu weer even in de versnelling voor jullie. Enne...een zeurderige buik kan ook een zwangere buik zijn he! Ik denk aan je de komende daagjes, Liefs Olga
Pfff. wat maak je het weer spannend Natas! Duim ook gewoon weer mee! Moet er nu echt maar eens van komen. x
ja vinnik ook.. tis gewoon raak nu... gewoon omdat ik 't zeg ! dus woensdag heb je gewoon een dikke vette posi test ! en daarmee basta !
He Natasja, Ik heb vanacht over je gedroomd. Ik droomde dat je een berichtje op het forum zette met de mededeling: zwanger! Ik hoop dat de droom uitkomt! xx
Elke maand weer al die lieve berichtjes! It keeps a girl going! Inmiddels 2 weken geleden, 14 dpo en ben vanmorgen WIT wakker geworden, geen bruin verlies! Ik hoop dat ik het de hele dag volhou! Ik heb onwijze last van mijn darmen er gebeurd verder niks, ik hoef niet naar de wc en ook geen ontsnappingen hahahaha maar ze rommelen als een gek.
Laat maar rommelen die darmen Dat deden de mijne 7 en 5 jaar geleden ook Jij gaat het wit houden hoor !
Het gaat al weer opschieten op naar de positest meid. Hier blijven ook vele duimpjes de lucht in gaan. LIEK
Als ik het wit hou dan test ik morgen. Heb helaas al 4 keer geplast sinds half 8 dus dat gaat hem niet worden hihihi Kon eindelijk naar de wc! hahahaha
Ik had ook onwijs rommelende darmen, dus hopelijk betekent het ook voor jou iets positiefs! Ook hier blijven we [-o< [-o< [-o< Zelfs mijn vriend duimt ook mee voor jou!