Heb wel last van mijn buik hoor, dus hou er rekening mee meiden dat het bruin gewoon vandaag kan komen
Ja, maar ik moedig je weer aan want dan is die ontmoediging weer opgeheven (hoop ik dan) ik blijf duimen hoor meid, houd moed!
Lieve Natas, Ik vind het ineens reuze-spannend. Dus voor jou moet het nog weer veel spannender zijn. Vandaag is het dus broekgluurdag, daar had ik altijd zo'n hekel aan. De hele tijd naar de wc, en de hele dag spanning. Nou ik hoop dat het bruin weg blijft en dat er morgen een hele dikke streep van het schermpje knalt. We kletsen vandaag vast nog!
meis, die buikpijn kan twee kanten op he... ook de goeie. Je weet wat ze zeggen, die ongipijnen horen er de eerste weken ook bij. Mijn duimen draaien door..... liefs, Daan
Pfff, straight terug van vakantie en meteen inloggen bij jou... ik heb de pagina's gescand en ben bij vandaag beland... broekgluurdag indeed. Meis, spannend, spannend, ik leef zo mee met jou en met de rest van de meiden duim ook ik. Mijn Presbytarian koor staat klaar achter de coulissen en hun koorjurken hangen fris gewassen in de kast, klaar voor een MEGA performance als jouw test positief is! Take care, sister (en wat heerlijk he, een juf met vakantie...)
Lekkere vakantie gehad darling? Ik begin net, 2de officiele vakantie dag! Heeeeerlijk. Pas 3 september weer naar school!. Nog steeds wit hier.
Moest al steeds aan je denken dit weekend of je al NOD had gehad en ik was met vakantie dus kon niet inloggen....zie dat ik net op tijd ben! Ik duim mee!
Meid wat is het weer spannend! Weg blijven hoor bruin spul! En dat je je buik/darmen voelt is juist goed De duimen draaien weer!