Oooohhh.......wat is het weer spannend zeg..... Duimen draaien en draaien maar voor je! Op voor een posi test!
jeetje natas. Je weet het wel weer spannend te maken. Phoe. Dit klinkt dusver nog prima allemaal. Ik meen me te herinneren dat je altijd wel bruinverlies had voor dat de duivels je om de oren gegooid werden. Wie weet is het nu echt raak.. Nog een dagje meis, nog eentje. Succes! Ik kom morgen ff kijken hoe het gaat. Dikke knuffel, lot
Nog steeds wit! Super! Het moet ook wit blijven! Mijn duimen draaien op volle toeren. Die van mijn vriend ook en ook onze tenen doen mee!
sjee dit is nog spannender dan een spannende film De duimpjes draaien heel hard, gun het met heel mn hart meis! Ik zit morgen hier aan het scherm geplakt!
Negatief? Nee! Eerder nuchter en realistisch! Maar we hopen allemaal dat je het dit keer ontzettend mis hebt! So far so good, nog maar 1 nachtje.... [-o<
oeff! Spannend! Zou het nu dan toch eindelijk? Ik hoop het zo voor je! Mijn duimen draaien zich suf liefs
Ik hoop het ook zo voor je dat het nu raak is, en dat als je morgen gaat testen dat hij 2 streepjes laat zien. Ik blijf ook duimen voor je.
Lieve Natas, ik duim ook heel hard voor jullie, ik volg je verhaal al een tijdje en ik gun het jullie echt van harte, heel veel succes morgen met testen. Dikke knuffel.
Lieve Natas, Ook hier maken de duimen overuren.... Heb mn vlag alvast van zolder gehaald....Hoop zo dat die morgen uitkan! [-o< {|= [-o< {|= Liefs Hannah
Thanks meiden! Kruip nu lekker mijn bedje in met mijn mannetje. (hij moet vroeg op) Des te sneller is het morgen